مراسم تکریم "مجید کرباسی "و معارفه "سید جواد هاشمی" ذیحساب جدید استانداری یزد با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار برگزار شد.

به گزارش اداره كل روابط عمومی استانداری یزد،"عباسعلی رضایی" در این مراسم توجه خاص دولت تدبیر و امید به مقوله نظارت را یادآور شد و اظهار داشت: تطبیق مباحث مالی با قوانین و مقررات یکی از وظایف وزارت اقتصاد و دارایی است که ذیحسابان همواره به آن جامه عمل می پوشانند.
وی با مهم خواندن فعالیتهای ادارات کل امور اقتصاد و دارایی استانها ، برخی از ماموریتهای این اداره کل از جمله نظارت مالی در دستگاه ها را تشریح کرد و گفت: اگر چه اقتصاد ودارایی در فرآیند توزیع اعتبارات به طور مستقیم، ورود پیدا نمی کند اما رصد هزینه کرد بودجه ها را در صدر برنامه های خود دارد.
رضایی در بخش دیگری از سخنان خود، سرعت و دقت را از عناصر دخیل در رضایتمندی ارباب رجوع و کارکنان دانست و گفت: توجه به این موارد در حوزه مالی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اهمیت کار ذیحسابان را یادآور شد و از خدمات کرباسی قدردانی و برای وی- که معاونت پشتیبانی و هماهنگی اداره کل اقتصاد و دارایی یزد را به عهده گرفته است- آرزوی توفیق کرد.
این مقام مسئول همچنین موفقیت ذیحساب جدید استانداری را از درگاه خداوند متعال مسألت کرد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان یزد هم با قدردانی از خدمات ذیحسابان سابق و جدید استانداری، تغییر و جابجایی آنها را گام اساسی برای ایجاد تحول و خلاقیت بیشتر در عرصه نظارت مالی خواند و تصریح کرد: ذیحسابان باید با تقویت دانش خود، به علم روز مدیریت مالی مسلط شوند و در کنار آن با شرکت مستمر در نشست های تخصصی، عملکرد نظارتی خود را تقویت نمایند.
" علي نمازي" با بیان اینکه استان یزد دارای ذیحسابان خوب و با تجربه است؛ بر توجه جدی آنها به قوانین و مقررات و دستورالعمل های مالی تاکید کرد.
مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد همچنین در بخش دیگری از سخنانش اجرای حسابداری بر مبنای تعهدی در دستگاههای اجرایی استان در راستای سیاست های دولت تدبیر و امید و وزارت امور اقتصادی و دارایی در سال آینده خبر داد و گفت: مبنای حسابداری تعهدی جایگزین مبنای حسابداری نقدی تعدیل شده در حسابداری عمومی می شود.
نمازی افزود: کارهای مقدماتی آن انجام شده است و در حال برنامه ریزی و آماده سازی زیرساخت های اجرای این طرح در سطح استان هستیم.
وی از خدمات کرباسی قدردانی و برای هاشمی آرزوی توفیق کرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا