رئیس کمیته دانشجویی و اساتید ستاد سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی : بیان جانفشانی مردمان دوران انقلاب به نسل امروز از اهداف این ستاد است .

به گزارش خبرنگار سرویس دانشجویی دانشگاه ، ناصر صدرا ابرقویی رئیس کمیته دانشجویی و اساتید ستاد سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان یزد در پنجمین جلسه این کمیته که به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد ضمن تشکر از ریاست دانشگاه مبنی بر برگزاری چنین جلسه ای گفت : زنده نگه داشتن یاد و خاطره دوران انقلاب و به نوعی انتقال اتفاقات و تجربیات آن و بیان جانفشانی مردمان دوران انقلاب به نسل امروز از اهداف این ستاد و کمیته است .

وی از اجرای 22 برنامه مشترک و عمومی در تمامی دانشگاهها و مراکز آموزش عالی استان یزد خبر داد که می توان یه عطر افشانی و گلباران قبور مطهر شهداء ، نواخته شدن زنگ انقلاب در دانشگاهها ، دیدار با خانواده معزز شهدا ، همایش پیاده روی خانواده بزرگ دانشگاهیان یزد اشاره نمود .

در این مراسم که روسا و نمایندگانی از دانشگاهها و مراکز آموزش عالی یزد شرکت داشتند در مورد مسائل مطرح شده در این جلسه بحث و تبادل نظر انجام گرفته و مقرر گردید کلیه دانشگاهها علاوه بر اجرای وحدت رویه در برگزاری مراسم های مشترک حسب صلاحدید و دستورالعمل های سازمانی خود بصورت اختصاصی نیز برنامه هایی را در دانشگاه متبوع خود اجرا نمایند.

در ابتدای این دیدار به مقام شامخ شهدای گمنام دانشگاه توسط حاضرین با اهداء شاخه گل ادای احترام شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا