مسؤول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه روز گذشته در جمع نمازگزاران دانشگاه یزد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید الله دادی، درباره شیوه های برخورد دشمنان اسلام با پیامبران و اولیا و صالحین سخنانی ایراد کرد.

به گزارش دریافتی از دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه یزد حجت الاسلام متوسل با گوشزد نمودن  معانی بسیاری از آیات قرآن در مورد دشمنی کفار و مشرکان با پیامبران زمان خود یا دآور شد که ابتدا دشمنان مردم را نسبت به آن ها بدبین نموده و نسبت های ناروایی همچون ساحر، مجنون و .... به آن ها می دادند و اگر از این شیوه موفق نمی شدند به حذف فیزیکی آن ها  دست می زدند، تا آن ها را به قتل برسانند.

این گزارش می افزاید: وی با اشاره به شهادت انیبای الهی و سوء نیت هایی که در زمان امامان معصوم به آنان می شده است گفت: این ماجرا تکرار شد و در زمان حال نیز به هر دو شیوه فرهنگی تبلیغاتی و حذف فیزیکی عمل می شود.

در ادامه گزارش دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری آمده است: حجت الاسلام متوسل به شهادت یکی از سرداران سپاه ایران در سوریه و جمعی از فرماند هان فلسطین به دست دشمنان قسم خورده اسلام اتفاق افتاد اشاره کرد و تاکید کرد: شهادت سردار الله دادی که خسارت بزرگی برای ما بود یکی از این موارد است، که سردار سلیمانی بعد از دفن ایشان، گفت: کمرم شکست. مسؤول دفتر نهاد، مقام شامخ شهیدان را ارج نمود و افزود: این ها برای حفظ سوریه، لبنان، عتبات عالیات و پیشگیری از حمله های احتمالی به کشورمان جان خود را فدا نمودند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا