تني چند از اعضای كميسيون عمران وتوسعه شورای اسلامی شهر یزد به همراه معاونین شهردار ضمن بازدید از مناطق حاشیه شهر، بلوار ولایت و تقاطع فرودگاه ، مشکلات این مناطق را بررسی کردند.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر يزد- ساخت وسازهای غیرمجاز و بدون پروانه در حاشیه شهر و عدم رعايت آيين نامه 2800 توسط مردم منطقه ، مهمترین دغدغه اعضا در بازدید ازمناطق حاشیه شهر بود.

تسریع در عملیات اجرائی تقاطع ورودی بلوار فرودگاه جهت دسترسی آسان به فرودگاه شهید صدوقی ، مهمترین برنامه اعضا در بازدید از این منطقه بود.

در این زمینه اعضای شورای شهر خواستار نظارت بیشتری بر ساخت وساز مسکونی در این منطقه شدند و از مردم خواستند تا در راستاي رفاه و ايمني خود از ساخت وسازهاي غيرمجاز و بدون پروانه خودداري نمايند.

در اين بازديد مقرر گرديد معاونت شهرسازي شهرداري با توجه به احداث نزديك به سه هزار واحد مسكوني و تجاري بدون حصول شهرسازي و رعايت آيين نامه 2800 در حاشيه شهر جنب راه آهن ، برداشتي از آنها نموده و در مورد دسترسي هاي آن پيگيري هاي لازم را انجام نمايد و ضمناً با هماهنگي مديركل راه آهن استان در خصوص احداث پل منتهي به ميدان آرمان اقدام سريع صورت گيرد و با توجه به آسيبهاي ديوارهاي بتني و آسفالت حاشيه ريل از همافر تافرودگاه به موازات بلوارآزادگان كه منظرشهررانازيبانشان مي‌دهد، آن اداره نسبت به بازسازي آنها اقدام و گزارش آن را به شورا اعلام نمايند.

همچنین در ادامه اعضاي شورا از بلوار ولایت به طول چهار کیلومتر بازدید و مقرر گرديد تا دهه فجر اين بلوار تكميل و به بهره برداري برسد.

گفتني ‌است دراين بازديد بر روشنایی بلوارولایت،ایجادفضای سبزمناسب وجمع‌آوری پسماندهای ساختمانی در بلوار مذكور تاكيد گرديد.

در این بازدید از معاونت عمراني شهرداري به علت تسريع در احداث و آسفالت بلوار ولایت تقدیر شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا