سردار "دكتر اسماعيل احمدي مقدم" فرمانده نيروي انتظامي گفت : در نيمه اول سال روند رشد سرقت ها متوقف و در نيمه دوم روند نزولي آغاز شده است.

به گزارش پايگاه خبري پليس، فرمانده نيروي انتظامي در ديدار با" آيت ا... ناصري" نماينده ولي فقيه در استان يزد با بيان اينكه ارزيابي تخصصي هرپنج سال يكبار و در دو نوبت انجام مي گيرد ، گفت : دراين ارزيابي رعايت حقوق شهروندي ، رضايت سنجي اجتماعي، فساد سنجي سازماني ، مسائل بصيرت و معرفت ديني و طرح مكنا بررسي و ارزيابي مي گردد.

فرمانده ناجا با اشاره به اينكه استان يزد بيستمين استاني است كه مورد ارزيابي تخصصي قرارگرفته است افزود: استان يزد در رابطه با رعايت حقوق شهروندي در اين ارزيابي ها نسبت به 5 سال گذشته افزايش 60 نمره اي داشته است.

احمدي مقدم وضع فرهنگي استان و جرايم را مطلوب ارزيابي كرد وادامه داد: در مجموع، در اين نظارت تخصصي رتبه فرمانده انتظامي استان يزد مثبت ارزيابي گرديد.

وي با بيان اين مطلب كه در سال جاري در اغلب شاخص ها عملكرد مثبت داشته ايم گفت : در دوسال گذشته به دليل افزايش سرقت ،ناجا برروي اين جرم متمركز شد كه خوشبختانه امسال در نيمه اول سال روند رشد سرقت ها متوقف و در نيمه دوم روند نزولي آغاز شده است و مطمئنا در پايان سال 93 نسبت به سال قبل كاهش سرقت و جرم را شاهد خواهيم بود .

احمدي مقدم همچنين در مورد كشفيات مواد مخدر به بهبودي 8 درصدي اشاره كرد و افزود: دربحث راهنمايي و رانندگي نيز تا پايان سال با عنايت به تمهيدات صورت گرفته كاهش تصادفات و مجروحين را شاهد خواهيم بود.

فرمانده نيروي انتظامي در پايان با ابراز خرسندي در خصوص افزايش كشفيات كالاي قاچاق مخصوصا قاچاق سوخت ، سال 93 را سال خوبي ارزيابي كرد و خبر از كاهش همه جرايم در سطح كشور داد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا