طی نشستی " مجید کرباسی " به عنوان معاون جدید امور پشتیبانی این اداره کل معرفی و از خدمات " محمود مقیمی " معاون قبلی قدردانی شد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در این نشست، مسئولیت در این بخش را مهم و حساس توصیف کرد و گفت: بر خلاف سایر معاونت ها که فعالیت تخصصی دارند، وظایف این بخش عمومی است و شیوه کار آن طوری است که  با همه بخش ها و سیستم سر و کار دارد.

" علی نمازی " افزود: معاونت پشتیبانی و اداری مالی وظایف متعددی دارد که باید بتواند در تعامل با سایر بخش ها  موفق عمل کند.

وی از معاونت پشتیبانی به عنوان جلوه ای از فعالیت های درون دستگاهی هر مجموعه یاد و بر فراهم کردن امکانات رفاهی ، ایجاد انگیزه و افزایش روحیه کار و تلاش در بین کارکنان تاکید کرد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد تصریح کرد: باید امکانات رفاهی لازم برای کارکنان مجموعه فرهنگی کنیم تا آنها با انگیزه و شادابی لازم خدمت کنند.

وی  با بیان اینکه طی هفته جاری تعدادی از ذیحسابان استان تغییر و جابجای شدند؛ رضایت مدیران از ذیحسابان را یاد آور شد و آن را نشانه خوب و موفق عمل کردن بدنه نظارت مالی برشمرد.

 نمازی خاطر نشان کرد: مدیران دستگاهها ضمن اینکه از ذیحسابان سابق راضی بودند از تغییرات و بجایی آنها  نیز رضایت داشتند و این امر نشانه خوب و موفق عمل کردن بدنه نظارت مالی دستگاه است و ما باید نگاه ویژه ای به این بخش داشته باشیم.

معاون جدید پشتیبانی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد هم در سخنانی برنامه های کاری خود را در این حوزه اعلام کرد و خواستار همکاری و مشارکت کارکنان در اجرای بهتر برنامه ها و سیاست های سازمان و ارائه خدمات صادقانه به نظام و مردم شد.

" مجید کرباسی " اظهارامیدواری نمود: با همکاری هم بتوانیم امور را ساماندهی کنیم و میزان رضایتیمندی مردم و ارباب رجوع  را از خدمات ارائه شده افزایش دهیم و این امر در سایه همراهی، همفکری و همدلی همه بخش ها امکان پذیر است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا