رییس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران در دیدار با مديركل ورزش و جوانان استان يزد و رئیس،دبیر و مسئولین کمیته های هیئت والیبال استان گفت: درصد قابل توجهی از مردم، والیبال را یک برند اجتماعی میدانند که احساسات خود را در برابر آن بروز می دهند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، محمدرضا داور زني رئيس فدراسيون واليبال در سفر يكروزه خود به استان يزد در ديدار با مسعود شريعتي مديركل ورزش و جوانان استان يزد ، عباسعلي رضايي رئيس و ديگر اعضاء هيئت واليبال اين استان ديدار كرد.

  رئيس فدراسيون واليبال در اين ديدار اظهار داشت: آن قدر که والیبال برای مردم اهمیت دارد، الان خیلی از رشته ها از این وضعیت برخوردار نیستند. دلیل این اهمیت قائل شدن، اینست که مردم ما هویت خود را در این ورزش می بینند.

محمدرضا داورزني خطاب به مسئولین باشگاه فرهنگی ورزشی پیشگامان یزد ، از بالارفتن سطح انتظارات مردم یزد از ورزش والیبال استان سخن گفت و خواستار تجدید نظر هیئت مدیره پیشگامان کویر برای حضور در لیگ برتر شد.

وي به توصیف برخی از صحنه های ابراز احساسات مردم در قبال پیروزی های کسب شده توسط والیبالیستهای کشورمان در عرصه بین المللی پرداخت و تصریح کرد: این میدان،میدانی است که همه ما به عنوان یک ایرانی به آن نیاز داریم.

داور زافزود: وضعیت والیبال کشورمان ، فرصتی را فراهم آورده که باید از آن به بهترین شکل بهره بجوییم. استکبار جهانی میلیاردها دلار هزینه می کند تا ایران را کشوری منزوی و بی نشاط جلوه دهد ، اما این پیروزیهای ارزشمند، نقشه های آنان را خنثی می کند.

رییس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به برخی از نکات مطرح شده در این دیدار، گفت: در صورت وجود مکانی مناسب برای والیبال یزد، آمادگی داریم تا با انجام تشریفات لازم، مجوز واگذاری یکی از سالنهای ورزشی یزد را برای راه اندازی خانه والیبال ، از وزارت ورزش و جوانان اخذ کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد: انشا الله با همت مسئولین و دست اندرکاران مرتبط ، حضور مجدد نماینده استان یزد در لیگ برتر را شاهد باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد، نیز در سخنانی از نامناسب بودن سالنهای موجود در شهر یزد برای والیبال سخن گفت و اظهار داشت: این اداره کل آمادگی دارد یکی از سالنهای نیمه تمام را در اختیار قرار دهد تا با کمک خیری ، خانه والیبال احداث شود.

“مسعود شریعتی” با بیان اینکه ” در برنامه پنجم توسعه ، ساز و کاری برای حمایت از اسپانسرهای ورزشی درنظر گرفته نشده است” خواستار توجه ویژه به این موضوع در برنامه ششم توسعه شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، تصریح کرد: یزد در عرصه والیبال حرفهایی زیادی برای گفتن دارد و قطعا با حمایتهای بیشتر، شاهد جهش خوبی در این زمینه خواهیم بود.

رئیس هیئت والیبال استان یزد هم در سخنانی ضمن خیرمقدم به داور زنی ، به تشریح وضعیت والیبال استان یزد پرداخت.

“عباسعلی رضایی ” بهره گیری از پتانسیل داوران سطح ملی استان یزد در مسابقات کشوری را خواستار شد و نیروی انسانی را یکی از مزیتهای برتر این استان دانست.

وی همچنین خواستار حمایت ویژه مسئولین برای راه اندازی خانه والیبال در استان یزد شد.

در ابتدای این دیدار هر یک از حاضرین به بیان دیدگاه ها و نکته نظرات خود پرداختند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا