طبس- قلی زاده ثالث/ سرپرست شهرداری طبس در حاشیه بازدید از طرح های عمرانی در حال اجرا گفت: به لحاظ وجود آستان مبارک حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و استقرار طبس در مسیر چند استان مهم کشور و وجود مناطق گردشگری و تفریحی دست نخورده، این شهرستان کانون گردشگری در استان خراسان جنوبی محسوب می شود و همه ساله پذیرای تعداد کثیری از مسافران نوروزی است.

تیمور مقدس زاده فراهم آوردن امکانات رفاهی، تفریحی و برطرف نمودن نیازهای اولیه مسافران در این ایام را یکی از دغدغه های اساسی شورای اسلامی شهر و شهرداری طبس برشمرد و گفت:  می طلبد تا مانند سنوات قبل کلیه دستگاه های اجرایی شهرستان، دست یاری شهرداری را در برطرف کردن نیازها و نظارت بر آن ها بپذیرند.

دبیر ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان طبس تصریح کرد: شهرداری با بسیج تمامی امکانات خود را موظف به برطرف نمودن نواقص در اماکن عمومی، فضای سبز، معابر، بوستان ها، اقامتگاه ها، ورودی های اصلی شهر و... می داند و تلاش می شود تا 20 اسفند شهر طبس آماده میزبانی از میهمان نوروزی باشد.
مقدس زاده افزود: واحدهای مرتبط اجرایی شهرداری طبس موظف به آماده سازی ورودی شهر از سه مسیر مشهد، یزد و بیرجند شده اند و عملیات اجرایی بهسازی و فضای سبز این معابر در حال انجام است.

وی به احداث جایگاه دوم سی ان جی اشاره کرد و گفت: تلاش می شود تا این جایگاه در بولوار شهداء تا نوروز امسال به بهره برداری برسد که تنها در مقطع نصب کمپرسورهای آن اگر خللی ایجاد نشود بستر راه اندازی جایگاه آماده است.

سرپرست شهرداری طبس از تشکیل کمیته های ویژه اجرایی در شهرداری برای ساماندهی به امورات حوزه شهری در روزهای آینده خبر داد.






 

سایت خبری یزد فردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا