سازمان فاوا شهرداری یزد با حضور در نمایشگاه جامع مدیریت شهری و روستایی و دستاوردهای شهرداری ها و دهیاری های کشور آخرین دستاوردهای خود  را به بازدیدکنندگان ارائه کرده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان فاوا شهرداری یزد در این نمایشگاه با حضور بیش از 300 شهرداری، شرکت تولیدی فعال در حوزه مدیریت شهری و شرکت‌های دانش‌بنیان مستقر در پارک‌های علم و فناوری، دانشگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط و شرکت‌های تعاونی دهیاری‌ها در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برپا شده است، سازمان فاوا دستاوردهای خود را در چهار محور سیستم اطلاعات مکانی، سامانه‌های تخصصی، سامانه‌های اداری و مالی و نیز خدمات تلفن همراه در معرض نمایش بازدیدکنندگان قرار داده‌است.

در چهارمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری شهرداری‌های حاضر آخرین اقدامات و عملکرد خود در حوزه‌های حمل و نقل شهری، خدمات شهری، مبلمان شهری، عمران و توسعه شهری، مدیریت پسماند، فضای سبز، مدیریت بحران، شهرداری الکترونیک و آموزش و پژوهش را ارائه کرده‌اند.

این نمایشگاه طی روزهای شنبه 2 تا سه شنبه 5 اسفند از ساعت 9  تا 16 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران پذیرای مراجعین است.

گفتنی است شهرداری یزد در سومین نمایشگاه دستاوردهای شهرداری‌های کشور حائز رتبه برتر در زمینه شهرداری الکترونیک شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا