فرماندار تفت و رئیس شورای عالی استانها با هم دیدار و در مورد مسائل مورد علاقه به گفتگو پرداختند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری تفت، "محمود زارع رشکوییه" در این نشست که با حضور رئیس شورای اسلامی استان و جمعی از اعضای شوراهای اسلامی شهرهای تفت و نیر در محل فرمانداری برگزار شد با اشاره به پتانسیل ها و توانمندی های بالای شهرستان تفت در بخش های مختلف اظهار داشت: اقلیم مناسب و آب و هوای مطبوع در دل کویر به عنوان یکی از مهم ترین پتانسیل های شهرستان تفت محسوب می شود به نحوی که در ایام مختلف سال میزبان خیل عظیم علاقه مندان به طبیعت هستیم.

فرماندار تفت عرصه های کشاورزی و آموزش عالی را از دیگر پتانسیل ها و توانمندی های شهرستان برشمرد و بر برنامه ریزی برای توسعه آن تاکید کرد. وی ورود مبارک حضرت امام رضا(ع) به شهرستان تفت در مسیر سفر به سرزمین خراسان را مهم ترین وجه فرهنگی و معنوی تفت عنوان کرد و گفت: عشق و علاقه وافر مردم شریف این سامان به ائمه معصومین(ع) نمادی از ولایتمداری آنان است که عالی ترین نمونه آن را در استقبال باشکوه از رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) در سفر بابرکتشان به استان یزد شاهد بودیم.

زارع در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از همدلی و تلاش اعضای شوراهای اسلامی شهرستان تفت در مسیر تعالی این شهرستان اظهار داشت: هرجا که همدلی و همبستگی در میان متولیان امر خطیر شهری بوجود آید تحولات چشمگیری را مشاهده می کنیم چرا که تلاش همدلانه مسئولان در مسیر حل مشکلات مردم، امید و نشاط در اجتماع و برکت الهی را به ارمغان می آورد.

فرماندار تفت با قدردانی از سفر "غلامرضا بصیری پور"، رئیس شورای عالی استانها و رئیس شورای استان خراسان رضوی به شهرستان تفت ابراز امیدواری کرد تبادل تجربیات میان اعضای شوراهای اسلامی رونق جای جای کشور را به دنبال داشته باشد.

رئیس شورای عالی استانها نیز در این نشست با ابراز خرسندی از سفر به شهرستان تفت، برای کمک به رونق و توسعه این شهرستان اعلام آمادگی گرد.

در این نشست که رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان یزد نیز حضور داشت در خصوص بهره گیری از ظرفیت ها و پتانسیل های بنیاد برکت برای توسعه شهرستان تفت تصمیماتی اتخاذ شد.

کمک به ساخت میقات الرضا(ع) در مسیر طریق الرضای شهرستان تفت و مساعدت برای اعزام افرادی که تاکنون توفیق زیارت بارگاه امام هشتم را نداشته اند و همچنین کمک به اعزام بیماران برای زیارت حضرت ثامن الحجج(ع) از جمله مسائلی بود که در این دیدار مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

   

  

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا