یزدفردا : اولین جشنواره ساخت المانهای نوروزی و هفت سین شهری با محوریت معاونت خدمات شهری شهرداری یزد برگزار می گردد.
معاون خدمات شهری شهرداری یزد در این زمینه افزود در راستای افزایش مشارکت شهروندان در زیباسازی شهر، آمادگی برای استقبال از بهار و آمادگی برای نوروز، مشارکت مردم، بهره گیری از استعدادها، و توانمندی های اقشار مختلف اعم از افراد دانشگاهی و هنرمندان، جشنواره مذکور برای اولین بار در باغ جهانی دولت آباد برگزار می گردد و در نظر است از طرح های برگزیده برای زیباسازی شهر، در نوروز 1394 بهره گرفته شود.
مهندس امین مقدم همچنین افزود اولین جشنواره المانهای نوروزی و هفت سین شهری با محوریت معاونت خدمات شهری شهرداری یزد، در روزهای پنج شنبه هفتم تا یازدهم اسفندماه در محل باغ جهانی دولت آباد با حضور تیم های تخصصی برگزار می گردد.
گفتنی است مراسم افتتاحیه و مسابقه در روز هفتم اسفند ماه و با حضور پروفسور فلامکی، چهره ماندگار هنر و معماری برگزار و در روزهای هشتم و نهم، مصنوعات تولید شده در قالب یک نمایشگاه در معرض دید عموم قرار خواهند گرفت. مراسم اختتامیه و تقدیر از آثار برگزیده نیز در روز یازدهم اسفندماه در محل تالار یزد برگزار خواهد شد. همزمان با این مراسم، اولین جشنواره مردمی دستپخت و دست ساخت بانوی یزدی نیز در بافت تاریخی در روزهای هفتم و هشتم اسفندماه برگزرا می گردد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا