معاون اداری و پشتیبانی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد: ارزیابی عملکرد یکی از مسائل مهم مدیریت منابع انسانی و از خطیرترین وظایف مدیران و سرپرستان است.   

         به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان یزد:درجلسه ای که باحضور مسئولین ستادی اداره کل در دفتر معاونت مالی وپشتیبانی اداره تشکیل شد مفاد بخشنامه شماره:140521مورخ:13-11-93سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور درخصوص دستورالعمل ارزیابی عملکرد پرسنل غیر رسمی(پیمانی و قراردادی)و همچنین ضوابط تمدید قرارداد کارمندان مذکور منضم به دستورالعمل اجرایی ، فرم ارزیابی عملکرد کارمندان(فرم تمدید قرارداد) و فرم نظر سنجی مورد بررسی وتبادل نظرقرارگرفت .

 بنا براین گزارش در این جلسه نویدی ضمن بیان این مطلب که:ارزیابی عملکرد یکی از مسائل مهم مدیریت منابع انسانی و از خطیرترین وظایف مدیران و سرپرستان است افزود: دیدگاه سازمانی ارزیابی عملکرد یک وظیفه ضروری و قانونی برای هر اداره ،ارگان یا نهاد است.

وی بیان داشت:در یک اداره هر فرد برای پیشرفت و نیل به اهداف تعیین شده شغلی ، نیاز به آگاهی از موقعیت خود دارد. این آگاهی موجب می‌شود که او از نقاط قوت و ضعف عملکرد و رفتار خود مطّلع شود و تمهیدات لازم را برای اثربخشی بیشتر کوششهایش درجهت خدمت رسانی بهتر بکار برد،و به تبع آن ادارات نیز به شناخت کارآیی کارکنان خود نیاز دارند تا بر اساس آن وضعیت نیروی انسانی خود را بهبود بخشند و بدین طریق بر حجم ارائه خدمات خود بیفزایند و در روند حرکتهای خود تحولات مثبت ایجاد کنند.

درپایان معاون اداری و پشتیبانی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان حسن اجرای دقیق این ارزیابی را از تمامی واحذ ها خواستار شد .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا