طبس- قلی زاده ثالث/ تیمور مقدس زاده در دیدارهای جداگانه با امام جمعه و معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس دیدار و در خصوص مسائل حوزه شهری تبادل نظر  کرد.

امام جمعه طبس در این دیدار ضمن تاکید بر تسریع در عملیات طرح های نیمه تمام گفت: نوروز برای مردم طبس باب میزبانی باز می شود و خوب است تا این شهر همانند سنوات قبل زیبا و آراسته باشد.

حجت الاسلام سید ابراهیم مهاجریان مقدم با یاد آوری تقارن نوروز با ایام شهادت حضرت فاطمه(س) افزود: شهرداری فضای شهر را به سمتی هدایت کند که از نظر آرایش محیطی متناسب با شأن والای حضرت زهرا(س) باشد.

وی از سرپرست شهرداری طبس خواست تا از ورود به مسائل و حواشی سیاسی پرهیز کند و در جهت خدمت به مردم و آسایش آنها گام بردارد و تصریح کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر جای سیاسی کاری و سیاست بازی نیست و باید فقط اهداف حوزه مدیریت شهری در ارتقای مبلمان شهر اسلامی در آین دو پیگیری شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس نیز در نشستی جاداگانه فرارسیدن ایام نوروز 94 را مورد اشاره قرار داد و گفت: شهرستان طبس همه سال پذیرای خیل عظیمی از زائران امام هشتم(ع) و مسافران نوروزی است که باید تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شود.

سید جلال هاشمی ضمن ارزوی موفقیت برای مهندس مقدس زاده تصریح کرد: خدمت بدون حاشیه به مردم وظیفه هر مدیر منتصب در نظام جمهوری اسلامی است و هرکس که غیر از این عمل کند به نظام و ملت خیانت کرده است.

سرپرست شهرداری طبس نیز در این دو دیدار ضمن تقدیر از همراهی مستمر مسئولان شهرستان و نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی با شهرداری گفت: با توجه به وظیفه ذاتی شهرداری بعنوان یک نهاد عام المنفعه با بسیج تمامی امکانات سعی داریم میزبان شایسته ای برای میهمانان نوروزی و خادمی بی ادعا برای همشهریان عزیز باشیم.

تیمور مقدس زاده تاکید کرد: کارکنان شهرداری بدون ورود به مسایل حاشیه ای، خود را موظف به ارائه بهترین خدمات مطلوب می دانند.







سایت خبری یزد فردا

 



این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا