طبس- قلی زاده ثالث/ عصر امروز نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی و رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور از سایت المپیاد کشوری امداد و نجات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد طبس بازدید کردند.

نماینده مردم طبس در این بازدید ضمن تقدیر از اعتماد جمعیت هلال احمر کشور به شهرستان طبس برای برگزاری این المپیاد، گفت: موقعیت استراتژیک، وجود معادن، همجواری با 7 استان کشور و تقاطع اصلی چند استان پرجمعیت موجب شده است که محورهای مواصلاتی شهرستان دارای حوادث متعدد باشد.

نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی افزود: طبس در سیستم مدیریتی از یک انسجام شایسته و در نوع جامعه از مردمی میهمان نواز برخوردار است و همین امر همواره این شهرستان را بعنوان میزبانی شایسته نشان داده است.

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور نیز از معاون استاندار و فرماندار ویژه و مسئولان شهرستان طبس و نیز جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تجلیل کرد و گفت: المپیاد کشوری امداد و نجات معمولا در مراکز استان ها برگزار شده است اما ظرفیت های بالای شهرستان طبس و مساعدت بسیار خوب مدیران و نماینده مردم طبس در مجلس موجب شد تا اجازه برگزاری المپیاد خواهران در طبس صادر شود.

ناصر چرخ ساز از نماینده مردم طبس بخاطر حمایت و پیگیری برگزاری المپیاد کشوری امداد و نجات تقدیر کرد و افزود: با توجه به موارد مطروحه و ظرفیت های بیان شده ، تلاش می کنیم تا این شهرستان را به امکانات مطلوب و پیشرفته امداد و نجات مجهز نماییم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس نیز در این نشست بر ضرورت نگاه قوی به پایگاه های امدادی این شهرستان تاکید کرد و گفت: اورژانس هوایی یکی از خواسته های دیرینه این شهرستان دورافتاده است که توقع می رود مورد توجه قرار گیرد.

سید جلال هاشمی در پایان این نشست تفاهم نامه همکاری با رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور و نماینده مردم طبس در مجلس شورای اسلامی امضاء کرد که طی آن مقرر شد که مدرسه کشوری آموزش امداد و نجات در طبس تاسیس گردد.








سایت خبری یزد فردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا