یزدفردا: مهدی حاج حیدری بخشدار گاریزات در بازدید از پاسگاه انتظامی بخش گاریزات،  ضمن اظهار رضایت از خدمات شبانه روزی نیروی انتظامی از نزدیک مسائل و مشکلات این پاسگاه را مورد بررسی قرار داد و گفت: یکی از شاخص های توسعه در کشور حفظ و برقراری نظم و امنیت است و نیروی انتظامی توانسته است در این راستا نقش اساسی و خوبی داشته باشد.

حاج حیدری حفظ نظم و امنیت را مرهون تلاش و کوشش شبانه روزی نیروهای امنیتی و به ویژه نیروی انتظامی دانست و هدف از این بازدید را آشنایی با عملکرد حوزه استحفاظی پاسگاه، بررسی مسائل و مشکلات، ایجاد انگیزه و تقویت در جهت رضایتمندی مردم و ارباب رجوع عنوان کرد.

بخشدار گاریزات بر همکاری و مساعدت بخشداری جهت رفع مشکلات  موجود در مسیر انجام خدمت رسانی پاسگاه به مردم تاکید کرد. حاج حیدری افزود: امروز پلیس با تلاش شبانه روزی و برخورد جدی با مجرمان به خوبی توانسته است امنیت و آرامش را در جای جای کشور برقرار کند.

وی با بیان این که تلاش های نیروی انتظامی در برقراری امنیت موجب ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه شده، تصریح کرد: کارکنان و ماموران نیروی انتظامی با به خطر انداختن جان خود در برخورد با مجرمان موجب آرامش روحی و روانی در جامعه شده و امنیت را که بزرگ ترین نعمت است، برای همه مردم به ارمغان آورده اند.

در این بازدید سروان زارع فرماندهی پاسگاه انتظامی گاریزات از حضور بخشدار در جمع پرسنل پاسگاه تقدیر کرد و گزارش مختصری از وقایع و رخداد های انتظامی را بیان کرد.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا