بيستمين دوره مسابقات استانی قرآن و عترت دانشگاه های آزاد اسلامی استان یزد، در بخش شفاهی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اشکذر برگزار شد.
در مراسم افتتاحیه اين مسابقات كه با حضور امام جمعه، فرماندار، مسئولین شورای اسلامی و معاون هماهنگی استان یزد و امام جمعه شاهديه در سالن آمفی تئا‌تر این دانشگاه برگزار شد ابتدا رئيس دانشگاه آزاد اسلامي اشكذر به حاضرين خيرمقدم گفت و سپس خانم دکتر طباطبایی معاون هماهنگی و رئیس شورای قرآن و عترت دانشگاه های آزاد اسلامي استان یزد ضمن تشکر از رئیس واحد اشکذر و مسولین مربوطه که اعلام آمادگی برای میزبانی برگزاری مسابقات نمودند به این نکته اشاره نمود که قصد بر این است که از پتانسیل همه واحدهای استان در جهت انجام برنامه¬های مختلف استفاده شود.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در نامه به جوانان اروپا و آمریکا که فرمودند آیا تاکنون خود مستقیماً به قرآن مسلمانان مراجعه کرده‌اید؟ گفت جوانان ما نبز باید از این سخنان الهام گرفته و مستقیما به قرآن مراجعه نمایند تا درهای شناخت به روی آنها باز شود، چرا که به قول امام راحل اگر قرآن نبود، درهاي معرفت بر ما بسته بود. در پايان اين مراسم حكم آقاي سيد محمد جواد نبوي به عنوان دبير شوراي قرآن و عترت استان يزد توسط مسئولين استان به ايشان تقديم گرديد و سپس شركت كنندگان به محل برگزاري مسابقات هدايت شدند. يادآور مي شود اين مسابقات در رشته هاي ترتيل، تحقيق و حفظ قرآن كريم و اذان با شركت اساتيد، دانشجويان و كارمندان منتخب واحدهاي استان يزد برگزار گرديد.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا