به مناسبت روز پرستار بخشدار گاریزات با حضوردر مرکز شبانه روزی بهداشت و درمان حضرت ابوالفضل(ع) گاریزات پرستاران این مرکز تجلیل کرد.

به گزارش روابط عمومی بخشداری گاریزات- کهدوئیه، پیش از ظهر امروز به مناسبت روز پرستار بخشدار گاریزات و دیگر مسئولان بخش در مرکز شبانه روزی بهداشت و درمان حضرت ابوالفضل(ع) گاریزات حاضر شده و از پرستاران این مرکز با اهدای شاخه گل و هدیه به خاطر زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی آنان تجلیل کردند.

حاج حیدری در حاشیه این تجلیل در جمع مدیر، پرسنل و برخی از پرستاران این مرکز اظهار کرد: حضرت زینب (س) پرستار تمام نیکی‌ها، پرستار تن رنجور ولایت و پرستار ارزش‌های مقدس عاشورا بودند.

بخشدار گاریزات افزود: امروز نه تنها پرستاران بلکه تمامی زنان جهان باید این سیره و روش را ادامه دهند و در مشکلات صبور باشند.وی تصریح کرد: پرستار کسی است که چشم از خود فرو بسته، از خود و تمایلات خود گذشته، خواب راحت را ترک گفته، خستگی را بر آسودگی ترجیح داده، نگاه از خویش بر گرفته و بر عزیزی که در رنج بیماری گرفتار آمده نگران شده است و رنج بیمار را در خود حس می‌کند و این رنجوری را بین بیمار و خود تقسیم می‌کند تا از رنج بیمار بکاهد.

بخشدار گاریزات خاطر نشان کرد: علاوه بر پرستاران رسمی بیمارستان و مراکز درمانی، افرادی هم هستند که در منزل خود پرستار پدر، مادر، همسر و فرزندان خود هستند که نمونه بارز آن همسران جانبازان جنگ تحمیلی بوده که اجر این‌ها بیشتر از شما نباشد، کمتر نیست و مطمئنا زحمات شما در نزد خداوند مأجور خواهد بود.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا