مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان یزد از آغاز به کار رسمی نمایشگاه تخصصی سنگ و مصنواعت سنگی در یزد خبر داد.

سید مسعود عظیمی با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه با حضور بابایی معاون برنامه ریزی استانداری یزد، فنایی رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ، کارگران رئیس نظام مهندسی معدن، اعضای هیئت مدیره اتخادیه صنف سنگبر و سنگفروش و انجمن سنگ یزد و با حضور جمع کثیری از ذینفعان خوشه سنگ استان اغاز به کار کرد.

وی افزود: در این نمایشگاه بیش از 160 نوع سنگ فراوری شده از معاون سنگ استان یزد و سایر نقاط کشور جمع اوری شده و در فضایی به وسعت حدود 1000 مترمربع به نمایش گذاشته شده است.

معاون برنامه ریزی استانداری یزد در ابتدای این مراسم گفت: استان یزد از نظر معادن سنگ از جایگاه برجسته ای برخوردار است و باید با حمایت و تقویت هرچه بیشتر حوزه فرآوری سنگ، شرایط بازگشت ارزش افزوده به استان و رونق این صنعت فراهم شود.

محمد رضا بابایی با اشاره به اهمیت سنگ صنعت در استان بیان داشت: بخش دولتی نیز بایستی در بسترسازی برای رشد و ارتقاء جایگاه سنگ استان یزد تلاش کند و مسائل و مشکلاتی که فراروی صنعتگران و فعالان این حوزه می باشد را با پیگیری مضاعف حل و فصل نمایند.

کریمی عامل توسعه خوشه سنگ استان نیز در حاشیه این مراسم گفت: درحال حاضر حدود 124 واحد فعال فراوری سنگ در استان مشغول به کار هستند و استان یزد با توجه به حجم بالای تولید سهم قابل توجهی از بازار سنگ کشور را در اختیار دارد.

وی افزود: در این نمایشگاه تنوع بالایی از سنگ های ساختمانی ارائه شده است و خوشه سنگ استان یزد در تلاش است اینگونه فعالیت ها و برنامه ها را در سطح ملی و بین المللی ادامه دهد.

گفتنی است نمایشگاه تخصصی سنگ تا 17 اسفند ماه در محل حسینیه بعثت یزد برای بازدید عموم برپا می باشد.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا