یزدفردا:مجری یکی از اعضا انتخاب شده توسط مجع مشورتی اصلاح طلبان یزدی در گفتگو با یزدفردا اظهار داشت:اينکه همايشى با دعوت از تقريبا همه فعالين سياسى اصلاح طلب و اعتدال گرا برگزار شد و در آن انتخاباتى شکل گرفت انقدر خوب هست که از بقيه نواقص و کاستي هايش بگذريم.

وی در ادامه افزود:ولى يک موضوع که به لحاظ اخلاقى قابل توجه است این است که در اواخر راى شمارى وقتى احتمال مي رفت مهندس عماد تشکرى در جمع 15 نفره قرار نگيرد من و اقاى حدادی اعلام کرديم که نهايتا اگر ايشان جز 15 نفر نشود ما به نفع ايشان کناره گيرى مى نمايم .

مجری در مورد علت پیشنهاد خود و حدادی هم توضیح داد: تشکری  که از معدود افراد سياسى  است که از سال 1376 در عموم مسايل سياسى استان حضور پررنگ داشته  و حضور او موثر تر از حضور ما بود .
مجری در پاسخ  به خبرنگار یزدفردا که به جز علل عنوان شده علت دیگری هم دخیل بوده است اظهار داشت:به  غير از توانمندى  علت ديگر  اين امر  برمى گشت به بى انصافى که  در شمارش آرا مشخص شد که در حق مهندس تشکرى بی انصافی شده است و قبل از انتخابات شبيه همه حرکتهاى سياسى چند فراکسيون شکل گرفت مشارکت و مجاهدين انقلاب,  مستقل ها - اعضاى ستاد عارف و اعتماد ملى وارد انتخابات شده بودند.

وی افزود:در مقابل  تشکرى بنا به دلايل نامشخص به عنوان کارگزاران با سکوت وارد انتخابات شد.

علیرضا مجری در ادامه افزود:لبته 3 گروه از فراکسيونها ضمن تماس درخواست ائتلاف داشتند که تشکرى پذيرفته بود پس از انتخابات و با نگاه به ترکيب آرا سه مورد  مشخص شد.

این فعال سیاسی  گفت:اول اينکه از سوى يکى از گروهها با برخى افراد مدعو رايزنى شده بود که به تشکرى راى داده نشود شاهد اين امر 4 نفر از جريانهاى مختلف بودند که صراحتا پس از انتخابات به اين موضوع اذعان کردند که با آنها تماس هايى گرفته شده است و مورد بعدى اينکه هيچ کدام از 3 ايتلافى که با او وارد مذاکره و توافق شده بودند در ترکيب آرا مشخص شد که به تشکرى راى نداده اند يک گروه هم که فقط به ليست اختصاصى و ناقص خود صرفا راى داده بودند.

وی در ادامه افزود:از نظر من وآقاى حدادی که اين حرکت ها را نا مناسب ديديم بنا را بر اين گذاشتيم که اگر ايشان نفر 16 هم شدند به نفع ايشان کناره گيرى نمايم.
مجری خاطر نشان کرد:انچه در اين ماجرا قابل ارزيابى بود که جمع کلى اصلاح طلبان براى فعالان صادق سياست ارزش قايل است و لذا راى تشکرى را يکى از ناب ترين آرا  بايد دانست.

این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا