سرپرست سازمان امدادو نجات گفت: سازمان امداد و نجات کشور برای ایجاد اورژانس هوایی در خراسان جنوبی آمادگی دارد.

طبس-قلی زاده ثالث" ناصر چرخساز، سرپرست سازمان امدادو نجات کشور در جمع خبرنگاران، در خصوص اقدامات انجام شده درباره ی اورژانس هوایی در خراسان جنوبی گفت: در این ارتباط با استاندار خراسان جنوبی رایزنی و قرار شده است از طریق استان زمین مورد نیاز به این امر اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات امداد و نجات هوایی وظیفه این سازمان است افزود: برای پوشش دهی دیگر مشکلات اورژانس هوایی با وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی تفاهم نامه های مربوط منعقد خواهد شد.

سرپرست سازمان امدادو نجات ایجاد خدمات امداد و نجات هوایی در خراسان جنوبی را مشروط به اختصاص بودجه و زمین دانست و افزود: در این ارتباط استانداری خراسان جنوبی قول مساعد داده است و در صورت فراهم شدن زیرساخت ها سازمان امداد و نجات کشور همکاری لازم را انجام خواهد داد.

چرخساز ادامه داد: بعد از ایجاد آشیانه، بالگرد نیز اختصاص خواهد یافت چون به طور معمول ایجاد آشیانه توسط استانداری ها ایجاد می شود و به تناسب آن سازمان امداد و نجات هم بالگرد اختصاص می‌دهد.

دکتر چرخساز با اشاره به وجود 17 فروند بالگرد در کشور، به نیاز استان ها برای اختصاص بالگرد اشاره کرد و افزود: هر استانی که زمینه‌ی لازم برای ارایه خدمات امداد و نجات هوایی را فراهم کند در تخصیص بالگرد در اولویت قرار خواهد گرفت که خراسان جنوبی از جمله ی این استان ها است.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

 

سایت خبری یزد فردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا