با همکاری اوقاف و امور خیریه، فرمانداری و مرکز نیکو کاری طرح دست های مهربانی با هدف کمک به اقشار کم درآمد در ابرکوه اجرا می شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد، سید نبی رسولی فرماندار ابرکوه در نشستی ضمن تقدیر از اوقاف و امور خیریه در جهت شناسایی و احیاء موقوفات و تلاش در تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی افزود: صیانت از اجرای امینانه نیات واقفین خیر اندیش از رسالت های سازمان اوقاف و امور خیریه است که با اجرای برنامه های مختلف در حال پیگیری است.
وی در ادامه همچنین از طرح دست های مهربانی که با هدف اجرای نیات واقفین در وقفنامه ها و کمک به اقشار بی بضاعت اجرا می گردد، استقبال کرد.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نیز در این نشست احقاق حقوق موقوفات، اجرای امینانه نیات واقفین را بهترین روش برای معرفی وقف به جامعه برشمرد و افزود: فقر زدایی و تحقق عدالت اجتماعی یکی از کارکرد های اجتماعی وقف به شمار می رود که با طرح دست های مهربانی گوشه ای از آن محقق می گردد.
در پایان مقرر شد با همکاری مرکز نیکوکاری، فذمانداری و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نسبت به مساعدت افراد نیازمند مشمول این طرح اقدام گردد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا