به گزارش واحد EOC مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی استان یزد حوادث مهم هفته گذشته به شرح ذیل اعلام شد .

در روز شنبه دوم اسفندماه حادثه دلخراش تصادف مونورسیکلت با یک دستگاه مینی بوس در بلوار تشریفات یک کشته در پی داشت . این حادثه که به علت  حرکت در خلاف جهت و سرعت زیاد موتورسیکلت بود که به علت شدت آن راکب موتور سیکلت در دم جان خود را از دست داد .

روز  دوشنبه 4 اسفندماه واژگونی یک دستگاه مینی بوس در جاده سیمان مهریز 8 مصدوم برجا گذاشت . این حادثه ساعت هشت بامداد  اتفاق افتاد که پس از اعلام به مرکز فرماندهی اورژانس مهریز دو واحد امدادی از پایگاه جاده ای سریزد و شهری مهریز به محل حادثه اعزام شدند و هر هشت نفر مصدومین این حادثه پس از اقدمات اولیه به بیمارستان فاطمه الزهرا منتقل شدند .

دو مورد گازگرفتکی در هفته گذشته نیز  اتفاق افتاد که مورد اول روز دوشنبه 4 اسفند ساعت 22:10 در شهرستان دهشیر بود . این حادثه سه مصدوم داشت که توسط واحدامدادی اورژانس115 دهشیر به بیمارستان شهید بهشتی شهرستان تفت منتقل شدند .

مورد دوم گازگرفتکی در روز چهارشنبه شش اسفند ساعت 9:10 بامداد در شهرستان ابرکوه گزارش شد که یک واحد امدادی از اورژانس مرکزی شهرستان به محل اعزام شد . در این حادثه که چهار نفر دچار گازگرفتگی شده بودند و زمان زیادی نیز گذشته بود متاسفانه دونفر از آنان فوت شده و دونفر دیگر با اقدامات اولیه احیاء به بیمارستان منتقل شدند .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا