چهارمین نمایشگاه مدیریت جامع شهری و دستاوردهای شهرداری‌ها و دهیاریهای سراسر کشور در حالی به کار خود پایان داد که شرکت تعاونی دهیاریهای شهرستان میبد به عنوان شرکت تعاونی دهیاریهای  برتر کشور معرفی شد.

چهارمین نمایشگاه مدیریت جامع شهری و دستاوردهای شهرداری‌ها و دهیاریهای سراسر کشور در حالی به کار خود پایان داد که شرکت تعاونی دهیاریهای شهرستان میبد به عنوان شرکت تعاونی دهیاریهای  برتر کشور معرفی شد.

این نمایشگاه شنبه دوم اسفندماه با حضور دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور، خندان دل معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور، جمعی از شهرداران و مدیران شرکت های تعاونی دهیاری ها و تولیدی ها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران افتتاح شد.

در این نمایشگاه که با حضور بیش از ۳۰۰ شهرداری و سازمان های وابسته، شرکت های تولیدی فعال در عرصه مدیریت شهری و ۴۰ شرکت های تعاونی دهیاری ها برگزار شد و تا پنجم اسفندماه پذیرای بازدیدکنندگان بود‏‏‏‎ شرکت تعاونی دهیاریهای میبد توانست  به عنوان شرکت تعاونی دهیاریهای برتر معرفی و از دستان “خندان دل” معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و “حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی” نایب رئیس مجلس شورای اسلامی تندیس ویژه برترین ها را دریافت کند.

سید ابوالقاسم حسینی دقایقی پیش در گفت‌وگو با روابط عمومی شرکت، اظهار کرد:‌ شرکت تعاونی دهیاریهای میبد در این ۵ سال در دوره جدید فعالیت‌ خود در بخش‌های مختلف عملکرد مطلوب و مناسبی داشته به طوریکه ما توانستیم در اکثر شاخص‌ها رتبه برتر را به دست آوریم.

وی تصریح کرد: شرکت تعاونی دهیاریهای میبد در چهار بخش ویژه شامل کارآفرینی و ایجاد اشتغال ، درآمدزایی و سود دهی ، توسعه IT در دهیاریها ، اجرای طرح های نوآورانه و خلاقانه  توانست در آیین اختتامیه که عصر دیروز در محل نمایشگاه برگزار شد، رتبه ممتاز و جایزه برتر را کسب کند.

مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاریهای میبد ادامه داد: ما در هر چهار حوزه با همکاری آقای مقیمی مدیرکل محترم امور روستایی و شوراهای استانداری، جناب فلاح فرماندار میبد، بخشداری های مرکزی، بفروئیه و ندوشن، هیئت مدیره شرکت، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستا  تلاشمان را انجام دادیم تا به یک موفقیت و توان مضاعف در ارائه خدمات به مردم روستا دست پیدا کنیم .

حسینی به تنوع فعالیت‌ها در حوزه های کارآفرینی و ایجاد اشتغال و همچنین درآمد زایی و سوددهی نیز اشاره کرد و افزود: شرکت تعاونی دهیاریهای میبد در این مدت ۵ سال با پشتیبانی هیئت مدیره و دهیاریها توانسته خدمات قابل قبول و توجهی را در این حوزه‌  به مردم ارائه کند به طوریکه  سرمایه‌گذاریها دربخش ایجاد کارگاه شن و ماسه و بتن ، کارگاه مبلمان شهری و قطعات بتنی و در بخش گردشگری  نیز با مرمت مجتمع تاریخی گلشن و برج کبوترخانه و حضور رضایتمند گردشگران به یک موفقیت مناسب دست پیدا کردیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ما در این نمایشگاه سعی کرده بودیم تا در غرفه‌های مختلف بسته‌ها و توانمندی‌های شرکت در تمامی حوزه های فعالیتمان  را به پایتخت‌نشینان معرفی کنیم و استقبال خوبی که از غرفه شرکت تعاونی دهیاریهای میبد  انجام شد و به ثبت رسید، که نشان‌دهنده توان بالا و مضاعف است.

حسینی اضافه کرد:  حضور ما در این نمایشگاه قطعاً زمینه جذب گردشگران و سرمایه‌گذاران بیشماری را فراهم می‌کند که امسال و سال‌های آینده این بستر مناسب تقویت می‌شود.

در مراسم اختتامیه چهارمین نمایشگاه مدیریت جامع شهری و دستاوردهای شهرداری‌ها و دهیاریهای سراسر کشور در حالی ۴۰ شرکت تعاونی دهیاریهایی از کل کشورکه توانستند ملاک های لازم را برای شرکت در نمایشگاه را بدست آورند و حاضر شده بودند  توانست رتبه برتر را به دست آورده و به عنوان شرکت تعاونی دهیاریهای برتر کشور معرفی شود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا