محمدرضا فلاحزاده کارشناس قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ابرکوه گفت: ثبت‌نام اینترنتی سیزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترتآغاز و تا پایان اسفندماه سال جاری ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابرکوه ، محمدرضا فلاحزاده با اعلام این خبرافزود: ثبت‌نام در این آزمون از طریق پایگاه اینترنتیwww.qia.ir یا موسسه فرهنگی قرآن و عترت امیرالمومنین(ع) امکان پذیر است.

وی گفت:هزینه ثبت نام در سیزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت به ازای هر داوطلب مبلغ 50 هزار ریال بوده و فقط از طریق درگاه پرداخت الکترونیکی سامانه ثبت‌نام امکان‌پذیر است. همچنین هر داوطلب موظف است که قبل از شروع عملیات ثبت‌نام خود، نسبت به خرید «سریال ثبت‌نام» اقدام و سپس روند ثبت‌نام خود را در سیزدهمین آزمون قرآن و عترت آغاز کند.

فلاحزاده اظهار کرد: آزمون فوق در 17 رشته با موضوعات ترجمه و مفاهیم قرآن کریم ، تدبر در قرآن کریم ، حفظ قرآن کریم و ترجمه و مفاهیم نهج البلاغه در روز جمعه 11 اردیبهشت ماه سال 94 به طور سراسری و در ابرکوه نیز برگزار می شود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از رشته‌ها و منابع سیزدهمین آزمون قرآن و عترت می توانند به نشانی اینترنتی www.qia.irمراجعه کنند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا