دومین نشست منطقه ای و کارگاه های آموزشی ویژه سازمان های مردم نهاد، از سه شنبه ۱۲اسفند سالجاری به مدت سه روز در یزد برگزار می شود.

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، «فخر السادات خامسی هامانه»، در گفتگو با خبرنگار اتاق خبر استانداري، خبر از برگزاری «دومین نشست منطقه ای و کارگاه های آموزشی همکاری های تخصصی شبکه ای سازمان های مردم نهاد و دستگاه های اجرایی مرتبط با امور بانوان و خانواده مرکز کشور» با حضور معاون رییس جمهور در امور بانوان و خانواده و نیز مقامات ملی و استانی، به میزبانی استان یزد داد.
مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد، هدف از برگزاری این نشست و کارگاه که ویژه سازمان های مردم نهاد سه استان یزد، چهار محال و بختیاری و اصفهان است را تعامل موثر میان سازمان های مردم نهاد بانوان و خانواده و همچنین ایجاد محیط حمایتی و توانمند ساز برای شکل گیری و تقویت شبکه های تخصصی و هم افزایی برای پرداختن به مسائل و رفع مشکلات حوزه بانوان و خانواده دانست.
گفتنی است، این نشست و کارگاه از سوی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد و با همکاری دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد برگزار می شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا