یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث "خبرهای پلیسی استان یزد:- جانشين فرمانده انتظامي استان يزد از کشف 30 هزار ليتر فرآورده هاي نفتي قاچاق توسط ماموران پليس اين استان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ " عطاءا... احمدي" گفت: عوامل اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي استان، از بارگيري و حرکت يک محموله از فرآورده هاي نفتي قاچاق از سمت اصفهان به بندرعباس مطلع شدند.

وي افزود: ماموران پليس پس از انجام کار اطلاعاتي و پيگيري هاي مستمر از ورود اين محموله سوختي به استان يزد مطلع شدند که به همين منظور هماهنگي لازم با مقامات قضائي را به عمل آوردند.

احمدي ضمن اشاره به شناسايي و متوقف کردن تريلي نفتکش "مان" يادآور شد: راننده تريلي با اعلام اين مطب که محموله تانکر "قير" مي باشد سعي در فريب ماموران را داشت اما در بازرسي انجام شده از تانکر تريلي، 30 هزار ليتر نفت کوره قاچاق خارج از شبکه شرکت نفت کشف شد.

جانشين انتظامي استان يزد در خاتمه افزود: در جوامعي که قاچاق کالا و فرآورده هاي نفتي جرم به شمار مي رود، در ابتدا بايد تلاش شود تا مردم با اين معضل اقتصادي و زواياي پنهان آن آشنا شوند و نسبت به پيامدهاي منفي آن به باور برسند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا