یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث "خبرهای پلیسی استان یزد:- فرمانده انتظامی استان یزد از كشف 602 كیلو تریاك و حشیش و دستگیری شش تن از سوداگران مرگ در عملیات ماموران پلیس این استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار "ایرج كاكاوند" درباره این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان یزد در راستای فعالیت ذاتی خود و مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ، از بارگیری و انتقال یك محموله سنگین موادمخدر از سمت شرق كشور به استان های مركزی مطلع شدند.

وی ضمن تاكید بر انجام كار اطلاعاتی و شناسایی خودروهای حامل این محموله خاطر نشان كرد: عوامل پلیس ضمن شناسایی خودرو های قاچاقچیان در یك عملیات ضربتی و غافلگیرانه آنها را در محورهای مواصلاتی ورودی استان متوقف و دستگیر كردند.

سردار كاكاوند ضمن اشاره به كشف 602 كیلو موادمخدر از خودروهای قاچاقچیان تصریح كرد: در بازرسی انجام شده توسط ماموران پلیس، 364 كیلو حشیش و همچنین 238 كیلو تریاك كشف و شش تن از سوداگران مرگ دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان یزد در خاتمه ضمن تاكید بر ماموریت ذاتی پلیس در برخورد و مقابله با قاچاقچیان و سوداگران مرگ تصریح كرد: یكی از اولویت های مهم پلیس استان یزد برخورد با باندهای وارد كننده موادمخدر است به نحوی كه در این راستا از ابتدای سال جاری تاكنون بیش از 21 تن انواع موادمخدر توسط ماموران پلیس این استان كشف و ضبط شده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا