آقايان پاكنژاد ،كاشفي ومدرسي از اعضاي شوراي اسلامي شهر به همراه جوکار نماینده مردم یزد واشکذر در مجلس، شاكري شمسي فرماندار يزد وجمعی از مسئولین با مردم محله پشت باغ دیدار کردند.‍‍

در این دیدار مشکلات این محله با حضور اهالی در کنار مسئولین مرتبط در مسجد این محله بررسی شد.

نماینده مردم یزد واشکذر در مجلس شورای اسلامی در این دیدار با اشاره به اینکه محله پشت باغ از محلات قدیم یزد است افزود: شهرداری و میراث فرهنگی باید با تعامل با یکدیگر برای ارائه خدمات مطلوب به این محله گام های موثرتری را بردارند.

محمد صالح جوکار افزود: ایجاد پارک درون محله ای، فضای سبز و آسفالت معابر مهمترین مشکلات مردم محله پشت باغ می باشد که امیدواریم شهرداری منطقه1 با خریداری وآزادسازی زمین های بلا استفاده نسبت به رفع این مشکلات اقدام نماید.

همچنین در این دیدارسيد محمد رضا  مدرسی_عضو شورای اسلامی شهر یزد اظهار امیدواری کرد : خوشبختانه در تصویب بودجه سال 94 شهرداری توجه خاصی به زیر سازی وبهسازی آسفالت معابر و فضای سبز محلات شده است.

وی افزود:  محله پشت باغ با توجه به قدمت تاریخی که دارد برای ما ارزشمند است و باید ضمن حفظ بافت تاریخی آن نسبت به بهسازی آسفالت معابر كم عرض و ایجاد حداقل یک پارک درون محله ای با توجه به نیاز مردم اقدام شود.

در ادامه این دیدار کشفی پور_شهردار منطقه1_ از مردم محله پشت باغ خواست در صورتی که زمین مناسب در این محله در اختیار شهرداری قرار بگیرد شهرداری هم به زودی نسبت به ایجاد پارک وفضای سبز در این محله اقدام خواهد کرد.

همچنین در این دیدار مشکلات دیگر اهالی این محله از جمله فاضلاب و زمین های بلااستفاده رهاشده با حضور مسئولین مربوطه مورد بحث وبررسی و پیگیری قرار گرفت.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا