شرکت های برگزیده چهارمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناری اطلاعات جمهوری اسلامی ایران (ICTINQA) معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان، چهارمین دوره جایزه ملی کیفیت در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات توسط شرکت ارتباطات زیرساخت برگزار شد .

این جایزه با بهره گیری از مدل های تعالی اتحادیه اروپا و کشور ژاپن بر اساس شرایط کشور ایران از ابعاد اقتصادی، فرهنگی، توسعه سرمایه های انسانی، فناوری و سبک مدیریتی بومی سازی شده است.

مدل جایزه دارای هفت معیار (رهبری و مدیریت ، فرآیندها ، منابع ، کارکنان، نتایج مشتریان، و مصرف کنندگان ، نتایج محیط زیست و جامعه  ونتایج عملکردی) است که این هفت معیار به صورت همه جانبه به دنبال بررسی برآورده سازی نیاز متوازن ذینفعان سازمان است تا بتواند شرایط با ثباتی را در فضای رقابتی برای رشد و موفقیت پایدار سازمان ها را فراهم کند. 
جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات تمامی سازمانها و شرکتهای فعال و متقاضی این بخش را بر اساس منطق رادار و مطابق معیارهای یاد شده مورد ارزیابی قرار می دهد. 

در این دوره از جایزه ملی کیفیت ICT ،  شرکت پیشگامان کویر آسیا برای ترانزیت اطلاعات با فیبرنوری بر بستر دریا، به نمایندگی از گروه تعاونی پیشگامان موفق به دریافت گواهینامه سطح اهتمام به کیفیت شد.

هدف از برگزاری این جایزه  ارتقای سطح کیفیت خدمات و محصولات  سازمان های فعال بخش دولتی و خصوصی در حوزه ICT و نهایتا جلب رضایت ذینفعان  و مصرف کنندگان خدمات این حوزه  است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا