معاون اداري و پشتيباني سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور خبر داد: آگهي استخدام پيماني مربيان حق التدريس سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور پس از تأييد سازمان مديريت و برنامه ريزي براي انتشار در اختيار سازمان سنجش آموزش كشور قرار گرفت.

  به گزارش روابط عمومي اداره آموزش فني و حرفه اي استان یزد،  رهام كيائي، معاون اداري و پشتيباني اين سازمان با اعلام اين خبر بيان داشت: سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور مجوز آگهي استخدام4 هزار و 876  نفر از مربيان حق التدريس اين سازمان را صادركرد.

 رهام كيائي تصريح كرد: از مجموع 4 هزار و 876 سهميه استخدام، تعداد 18 سهميه به منظور استخدام مربيان حق التدريس ايثارگر واجد شرايط لحاظ شده و4 هزار و858 سهميه باقي مانده براي انتشار در اختيار سازمان سنجش آموزش كشور قرار گرفت.

معاون اداري و پشتيباني سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور اظهار داشت: با توجه به اطلاعات اخذ شده از مربيان حق التدريس و همچنين اطلاعات دريافت شده از ادارات كل آموزش فني و حرفه اي استانها، توزيع سهميه استخدامي در تمامي شهرستانها به گونه اي برنامه ريزي شده است كه تمامي مربيان حق التدريس واجد شرايط مي توانند در رشته محل هاي آموزشي در شهرستانهاي محل فعاليت فعلي ثبت نام كنند.

رهام كيائي در ادامه بيان داشت: در اين آزمون تمام افرادي كه پيش  از مهرماه 1391 به عنوان حق التدريس با اين سازمان همكاري داشته و در سال 1393همكاري آنها همچنان ادامه داشته باشد مشروط به داشتن حداقل 20 سال سن و مدرك تحصيلي فوق ديپلم و بالاتر مي توانند ثبت نام نمايند.

وي افزود: داشتن حداقل 150 ساعت دوره تخصصي مربوطه توسط مربيان فاقد مدرك تحصيلي مرتبط الزامي است.

رهام كيائي بيان داشت: استخدام مربيان حق التدريس ايثارگر شامل:  فرزندان شاهد، همسر شهيد،جانبازان، آزادگان، فرزندان و همسران جانبازان 25 درصد و بالاتر، فرزندان و همسران داراي سابقه يكسال و بالاتر اسارت و رزمندگان با سابقه حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه  در جبهه به صورت رسمي خوهد بود.

معاون اداري و پشتيباني سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور اظهار داشت: تمام مراحل آزمون عمومي و تخصصي از جمله تهيه سؤالات و تصحيح اوراق از طريق سازمان سنجش آموزش كشور برگزار و پس از اعلام نتايج توسط سازمان سنجش، گزينش و همچنين مصاحبه تخصصي توسط سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور انجام مي شود.

وي در ادامه خبر داد: مواد آزموني نيز از طريق سازمان سنجش و در زمان انتشار آگهي اطلاع رساني خواهد شد.

در ادامه رهام كيائي اظهار اميدواري كرد كه در نيمه دوم اسفند ماه سال جاري آگهي استخدام از طريق سازمان سنجش كشور اعلام و انشاءا... در ارديبهشت ماه آزمون برگزار شود.

معاون اداري و پشتيباني سازمان آموزش فني و حرفه اي كشور در ادامه تأكيد كرد: اطلاعات و ليست اسامي دريافت شده از استانها فقط به منظور برنامه ريزي و پيش بيني رشته محل هاي آموزشي مورد نياز بوده و هيچ تأثيري در انتخاب افراد نخواهد داشت.

رهام كيائي در خاتمه اطمينان داد كه فرآيند استخدام به گونه اي تدوين شده كه افراد واجد شرايطي كه در آزمون كتبي حد نصاب نمره را كسب  نمايند و مراحل گزينش و مصاحبه تخصصي را با موفقيت طي كنند، تبديل وضعيت خواهند شد و هيچ حقي از هيچ كسي ضايع نخواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا