با حضور معاون فروش و خدمات مشتركين شركت توانير و برخي از مديران استاني در حوزه اقامه نماز ، جشن تكليف  33 نفر از فرزندان همكار برگزار شد.

به گزارش دفتر روابط عمومي شركت توزيع نيروي برق استان يزد محمدرضا صحتي با اشاره به دو نعمت عقل و دين در كسب سعادت انسانها تاكيد كرد: براي رسيدن به سعادت و شناخت راه صحيح در زندگي

 ، عقل و دين به عنوان دو عنصر مكمل لازم است.

وي اذعان كرد: كسى به سعادت مى رسد كه در اجراى فرمان خدا كوشا باشد و دقيقاً دستورهاى دينى را كه دستور خداوند است، انجام دهد.

صحتي جشن تكليف را به عيد تكامل عقل و جسم تعبير كرد و  گفت : با بلوغ عقلى و جسمى ، امكان پرورش صفات پسنديده و دور كردن صفات رذيله فراهم شده و بر اي اين امر تمرين و ممارست ضروري است.

اين مقام مسئول به فرزندان همكار توصيه كرد: شما فرزندان عزيز خانواده صنعت برق با الگوبرداري از رفتار و منش متعهدانه والدين خود و با توكل بر خداوند مهربان در تحصيل ، عبادت و زندگي موفق خواهيد بود.

پس از اين سخنان علي حبيبيان ، مدير ستاد اقامه نماز استان نيز به تشريح فوائد نماز اول وقت از نگاه ائمه اطهار (ع) پرداخت و آنان را براين امر توصيه كرد.

پيش از اين مراسم همچنين فرزندان كاركنان شركت توزيع نيروي برق استان يزد در دو بخش نقاشي و مسابقه كتابخواني به رقابت پرداخته و از برترين ها تجليل شد.

برنامه خاطره گويي ، مسابقه و قرائت سوگندنامه جشن تكليف از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا