یزد فردا :دادستان کل کشور با تاکيد بر اينکه تحقيقات پرونده وام ۶۵۰۰ ميلياردي آغاز شده، گفت: به محض اينکه در اين پرونده نتيجه‌اي حاصل شود اطلاع رساني خواهد شد.

 به گزارش یزد فردا:حجت‌الاسلام سيد ابراهيم رئيسي در حاشيه دهمين نشست تخصصي فرماندهان و روساي پليس پيشگيري اظهارداشت: سامانه الکترونيک ارتباط نيروي انتظامي با دادسراها با نام حضرت صيقه طاهره کليد خورد.

وي افزود: اين سامانه مي‌تواند ارتباط ناجا با دادستاني‌ها را تسهيل کند و در جهت کاهش اطاله دادرسي نقش بسزايي داشته باشد.

وي گفت: قطعاً با توسعه اين سامانه به لحاظ کمي و کيفي مي‌توانيم شاهد افزايش امنيت باشيم.

حجت‌الاسلام رئيسي در خصوص پرونده‌اي که معروف به وام 6500 ميلياردي است، گفت: همانطور که سخنگو گفته‌اند تحقيقات آغاز شده و من تنها مي‌توانم بگويم پس از اينکه تحقيقات به نتيجه رسيد اطلاع‌رساني صورت مي‌گيرد.

خبرنگاري پرسيد چندي پيش خبري منتشر شد مبني بر اينکه دادسراي کارکنان دولت نامه‌اي را به سازمان غذا و دارو فرستاده تا آنها اسامي شرکت‌هاي استفاده کننده از روغن پالم را اعلام کنند، آيا اين نامه ارسال شده است؟ که دادستان اظهار بي اطلاعي کرد.

وي در پاسخ به سوال خ مبني بر اينکه برنامه‌هاي قوه قضاييه براي افزايش بهداشت زندان‌ها چيست، گفت: حتماً اين نکته بايد مورد توجه قرار گيرد که زندانها نيازمند بودجه و اعتبارات کافي هستند اما اعتبارات آنها متناسب با نيازشان نيست.

دادستان کل کشور با تاکيد بر اينکه وضعيت سلامت، بهداشت، نگهداري و مسائل امنيتي نيازمند بودجه کافي است، گفت: چندي پيش رئيس سازمان زندانها در جلسه دولت گزارشي را از وضعيت و شرايط زندانيان ارائه دادند.

وي افزود: اميدواريم رياست دولت و بخش‌هاي مربوطه بودجه‌اي را براي عملياتي شدن برنامه‌هاي سازمان زندان‌ها تخصيص دهند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا