یزد فردا:معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان يزدازراه اندازي سامانه پيام كوتاه 110پليس خبر داد.
به گزارش یزد فردا به نقل از پايگاه خبري پليس، سرهنگ " سيد رضا مكي" در باره جزئيات اين خبر گفت:در راستاي خدمت رساني به هموطنان که به دلايل مختلف قادر به برقراري تماس با 110 نيستند و قصد ارسال اخبار مرتبط با ناهنجاري ها و جرايم موجود در جامعه و ياارسال اخبار امنيتي را دارند سامانه پيامکي سه شماره اي 110 راه اندازي شده است .
 سرهنگ مكي با اشاره به  فرصت هايي ايجاد شده درنيروي انتظامي جهت بهره گيري از اطلاعات گرانبهاي مردمي افزود: با ايجاد زمينه هاي همکاري و مشارکت مردم در برقراري نظم و امنيت عمومي جامعه، اطلاعات ارسالي شهروندان از سامانه استخراج و به رده هاي مرتبط اعلام مي گردد.
وي با بيان اينکه مردم، نيروي انتظامي را ملجأ و پناهگاه مطمئني براي حل مشکلاتشان مي دانند، تصريح کرد:پليس همواره پاسخگوي مطالبات و خواسته هاي به حق شهروندان در حوزه مسايل انتظامي، ترافيکي، انضباط اجتماعي و طرح هاي امنيت محله محوربا استفاده از ظرفيت شوراي معتمد پليس در محلات است .
وي با اشاره به فرهنگسازي لازم در خصوص تماس با اين سامانه  و اشاعه اين فرهنگ در بين جامعه، به شهروندان خصوصاً خانواده ها توصيه کرد:هرگونه موارد مشکوک را به سرعت با مرکز فوريت هاي پليسي در ميان بگذارند تا در کمترين زمان ممکن اقدام قانوني با آن صورت پذيرد.
معاون عمليات فرماندهي انتظامي استان يزد درپايان تصريح كرد: سامانه پيامكي 110 مركز فوريت¬هاي پليسي، آماده¬ي دريافت هر گونه اخبار و اطلاعات امنيتي - انتظامي  و اعلام پيشنهادات و انتقادات در رابطه با يگان¬هاي مختلف ناجا مي¬باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا