مراسم اختتامیه اولین جشنواره المان های شهری وسفره هفت سین با حضور تني چند از اعضای شورای اسلامی شهر یزد ، مسئولين استان و شهر در فرهنگسرای شهرداری برگزار گرديد.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد- این جشنواره با هدف زیباسازی شهر با همفکری مردم و درگیر شدن جوانان برای زیباتر شدن شهر با المان های زیبا، در تاریخ 7 اسفندماه سال جاری با استقبال گسترده طراحان و معماران عرصه هنر در باغ دولت آباد کار خود را آغاز کرد.

به گفته جعفرامین مقدم معاون خدمات شهری شهرداری و دبیر برگزاری این جشنواره ، 25 اثر به این جشنواره ارسال شد که بعد از داوری ، آثار برگزیده انتخاب وجهت المان و زیبایی شهری استفاده مي شود.

در مراسم اختتامیه این جشنواره، مهدي کاشفی زاده رئيس كميسيون خدمات شهري شورای اسلامی شهر یزد ضمن تشکر از معاونت خدمات شهری شهرداری در برگزاری این جشنواره گفت: برگزاری اینگونه جشنواره ها علاوه بر ایجاد شور ونشاط در جوانان، زمینه همکاری وهمفکری مردم را در امور زیبا سازی شهر فراهم مي كند.

وی یادآور شد: شورای شهر یزد از اینگونه برنامه ها و جشنوارها که همفکری مردم در حل مسائل شهری را به دنبال دارد به گرمی استقبال می کند.

همچنین در ابتدای این جشنواره ، عزت یادگار نائب رئيس شورای اسلامی شهر یزد در جمع شرکت کنندگان با اشاره به آثار بسیار مناسبی و زیبایی که به این جشنواره فرستاده شده بود اظهاراميدواري كرد: این همکاری وهمفکری مردم با شهرداری همچنان روز به روز بیشتر شود تا بتوانیم شهری زیبا را با نظر خود مردم ایجاد کنیم.

گفتنی است این جشنواره در سه بخش المان،  المان ترکیبی و  سفره هفت سین برگزار ، که به نفرات برتر در هر بخش جوایز نفیسی اهدا شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا