کارگاه آموزشی چاپ مقالات ISI توسط دکتر زهیر سراجان عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی یزد و با همت باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در روز سه شنبه ١٢ اسفند ١٣٩٣ در سالن کنفراس ریاست این واحد دانشگاهی برگزار شد.

دکتر سراجان مدرس این کارگاه  گفت : در این کارگاه به بررسی وب سایت های Web of Science, Thomson Reuters و Sciencedirect پرداخته شد و مکانیزم ها و روشهای موثر برای چاپ مقالات و موفقیت بیشتر علاقه مندان برای حضور در عرصه های بین المللی و چاپ مقالات در مجلات معتبر ISI مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت.

وی ادامه داد : همچنین مدیریت زمانی, مکاتبات صحیح به زبان انگلیسی, آشنایی با کلیه اصطلاحات رایج و مفاهیم اصلی و کاربردی در سیستم تامسون رویترز به منظور انجام دقیق مراحل الصاق و ارسال یا Submit مقالات و پیگیری امور ویرایشی مورد بحث قرار گرفت و در آخر به نحوه اطلاع از چاپ مقالات ISI, زمان بهره برداری از امتیازات چاپ این نوع مقالات و همچنین آیین نامه های پژوهشی مربوطه پرداخته شد.

دکترسراجان خاطر نشان کرد : این کارگاه به مدت ٨ ساعت و با بهره گیری از سیستم های آموزشی مفید و موثر ارایه کلیپ های آموزشی متنوع و کاربردی به منظور انتقال دقیق و کامل کلیه مفاهیم حاکم در این مقوله برای علاقه مندان به پژوهش و تحقیق حاضر ارایه گردید.

گفتنی است این کارگاهها به صورت متوالی درسطح های مختلف وبا استفاده از اساتید مجرب برای کلیه دانشجویان واحد و اعضای باشگاه پژوهشگران جوان برگزار و برای شرکت کنندگان گواهی پایان دوره صادرمی گردد .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا