یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فنای کشور:رییس پلیس فتا البرز از دستگیری عامل راه اندازی یک سایت اینترنتی که اقدام به توزیع و فروش مواد محترقه و منفجره می کرد خبر داد و گفت : در این رابطه بیش از یک هزار عدد انواع مواد محترقه به ارزش بیش از 100 میلیون ریال کشف شد .

 

به گزارش یزدفردا،سرهنگ «یزدان نیکنام» رئیس پلیس فتای استان البرز با اشاره به فعالیت‌ ویژه پلیس فتا به منظور رصد سایتهای مجازی و شناسایی آسیب های اجتماعی در ایام پایانی سال اظهار داشت: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال از چندی پیش اقدامات پلیس فتا در راستای شناسایی سایت‌های اینترنتی و وبلاگ‌هایی که اقدام به فروش مواد محترقه غیر مجاز می‌کنند، آغاز شده‌ است.

نیکنام تصریح کرد: در راستای شناسایی و برخورد با فروشندگان مواد محترقه، کارشناسان این پلیس با رصد و پایش فضای مجازی سایتی را شناسایی کردند که به تبلیغات گسترده در خصوص فروش مواد محترقه می پردازد.

وی افزود : کارشناسان این پلیس با بکارگیری شیوه های کشف نوین جرم و انجام تحقیقات گسترده مخفیگاه گرداننده سایت را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و در این رابطه تعداد یک هزار و 763 عدد انواع مواد محترقه به ارزش بیش از 100 میلیون ریال کشف شد .

رییس پلیس فتا البرز در پایان با هشدار به گردانندگان این وب سایتها گفت: کارشناسان پلیس فتا در راستای برقراری امنیت در فضای مجازی به صورت شبانه روزی در این فضا حضور فعال داشته و با هرگونه فعالیت مجرمانه ای که بر علیه نظم و امنیت شهروندان انجام شود برخورد قانونی و قاطع خواهند کرد.

این مقام انتظامی از خانواده ها خواست تا در ایام چهارشنبه آخر سال مراقب فرزندان خود باشند تا آنها به خاطر لحظه ای هیجان دچار حادثه ای ناگوار نشوند.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا