یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور:رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی از کشف 95 درصدی جرایم فضای مجازی در 11 ماهه سال جاری خبر داد.

 

به گزارش یزدفردا"،سرهنگ " كوره بلاغی " رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: میزان جرایم سایبری در 11 ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل 22 درصد افزایش داشته است

وی در ادامه با اشاره به اینكه بیشترین وقوع جرایم سایبری استان به برداشت اینترنتی غیرمجاز از حسابهای بانكی اختصاص دارد، گفت: برداشت اینترنتی غیرمجاز از حسابهای بانكی با 56 درصد، ، هتک حیثیت و نشر اکاذیب 23درصد، و کلاهبرداری مرتبط با رایانه 6درصد، سایر جرایم 15درصد به ترتیب مهمترین جرایم سایبری استان در 11 ماهه سال 93 می باشند .

سرهنگ " كوره بلاغی " در ادامه افزود : با تلاش شبانه روزی کارشناسان پلیس فتا در 11 ماهه سال جاری موفق به شناسایی و کشف 95 درصدی جرایم در این حوزه شدند .

وی گفت:بیشترین انگیزه ارتكاب جرایم رایانه ای در این مدت در استان آ.غربی به ترتیب: مالی، انتقام جویی، سرگرمی و كنجكاوی می باشد.

رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی در پایان به شهروندان توصیه كرد: با افزایش هوشیاری، ارتقاء سطح دانش و آگاهی های اجتماعی و جدی گرفتن نكات ایمنی از بروز و ظهور جرایم سایبری پیشگیری نمایند و در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی مراتب را از طریق نشانی اینترنتی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir گزارش نمایند.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا