عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان حوزه انرژی هسته ای که در این موضوع دخیل هستند بایستی به این بخش به طور فعالانه وارد شوند

محمد صالح جوکار در خصوص حذف نماد انرژی  هسته ای از اسکناس های 50 هزار ریالی اظهار داشت: در این خصوص بایستی گفت که حذف نماد هسته ای از اسکناس های 50 هزار ریالی در شرایط فعلی به صلاح کشور نیست.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه ما در حال مذاکرات هستیم بایستی اقداماتی را انجام دهیم که دستاوردهای ملی ما را حفظ کند اما این اقدام اخیر در راستای حفظ دستاوردهای ما در عرصه بین الملل نیست.

 نباید نماد پیشرفت علمی و فناوری را از دست بدهیم

وی تاکید کرد: نماد انرژی هسته ای نماد پیشرفت علمی و فناوری و دستیابی به یک دانش بومی است به همین دلیل نباید آن از دست بدهیم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بر لزوم حفظ نماد انرژی هسته ای تاکید کردو گفت: ما باید این نماد را تقویت کنیم تا پشتوانه محکمی در پیشبرد اهداف و منافع ملی در مذاکرات اخیر باشد.

 دکتر صالحی به صورت فعالانه به این مسئله ورود کند

جوکار با تاکید بر لزوم ورود نهادهای مربوطه به این حوزه برای اصلاح اسکناس 50 هزار ریالی خاطر نشان کرد: بانک مرکزی و کسانی مانند مسئولان حوزه انرژی هسته ای که در این موضوع دخیل هستند بایستی به این بخش به طور فعالانه وارد شوند.

وی تصریح کرد: آقای دکتر صالحی با توجه به اینکه در مباحث فنی مذاکرات هم حضور دارد و این نماد هم مربوط به سازمان تحت مسئولیت ایشان می باشد باید به این حوزه ورود کنند زیرا این نماد بیانگر پیشرفت های این بخش است.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا