در مراسمي با حضور مسئولان كلانتري 12 قائم با رويكرد مديريت كيفيت افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد،‌ در مراسمي با حضور فرماندار يزد،‌ فرماندهي انتظامي استان،‌ دادستان عمومي و انقلاب يزد، معاون سياسي و اجتماعي فرمانداري يزد، رئيس شوراي اسلامي شهر و ساير مسئولان طرح " مکنا" ( مدیریت کیفیت نیروی انتظامی) در كلانتري 12 قائم يزد افتتاح شد.

محمود شاكري شمسي در اين مراسم افتتاحيه اين طرح گفت: اعتقاد داريم محيط مناسب و شاداب مي تواند موجب افزايش كارايي پرسنل زحمت كش و خدوم نيروي انتظامي شود.

فرماندار يزد تصريح كرد: با اجراي طرح مديريت كيفيت در كلانتري ها قطعاً ضمن رعايت حقوق شهروندي و تكريم ارباب رجوع مسير رسيدگي به مشكلات مراجعين سريعتر طي خواهد شد.

رئيس شوراي تأمين شهرستان يزد ضمن تقدير و تشكر از تلاشهاي فرماندهي انتظامي شهرستان ، رؤساي كلانتري ها و پرسنل تحت امر خاطرنشان كرد: خوشبختانه با انجام مانورهاي مختلف در سطح شهرستان ضمن كاهش جرائم و بزه هاي اجتماعي ،  افزايش امنيت اجتماعي شهروندان را در سالجاري داشته ايم.

فرماندهي انتظامي استان يزد در اين مراسم افزود: طرح مکنا در واقع یک روش و تفکر جدید در سطح کلانتری ‌ها و رده‌ های خدماتی و انتظامی استان یزد است و در راستای خدمت‌ رسانی بهتر به مردم به مرحله اجرا درآمده است.

سردار ايرج كاكاوند اظهار امیدواری کرد: تا پایان نیمه اول سال آینده، طرح مکنا در همه شهرستان ‌های استان یزد اجرا شود.

شايان ذكر است طرح مکنا از سال ۸۹ به منظور ارتقا کیفیت، ترقی و تعالی سازمانی در نیروی انتظامی در سطح کشور آغاز شده است كه در قالب این طرح، نیازهای ویژه نیروی انتظامی در هر منطقه بومی سازی شده و تعالی سازمانی و دستیابی به کیفیت بالاتر در این طرح‌ها پیگیری می‌شود.

اصلاح فرآیندها، بهسازی محیطی، الگوسازی رفتار پلیس و خلاقیت و نوآوری از ابعاد اصلی اجرای طرح مديريت كيفيت نيروي انتظامي مي باشد.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا