فرماندار يزد با بیان اینکه سرانه مطالعه کتاب در استان مطلوب نیست اظهار داشت: یکی از راهکارهای موثر برای ارتقاء فرهنگ كتاب و كتابخواني ، برگزاری نمایشگاه هاي کتاب است.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، محمود شاكري شمسي در حاشيه بازديد از هفتمين نمايشگاه سراسري كتاب يزد برگزاري نمایشگاه کتاب را یکی از راههای گسترش فرهنگ مطالعه و افزايش سرانه مطالعه در میان مردم دانست و اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه کتاب برای ارتقاء فرهنگ كتاب و كتابخواني و سوق دادن مردم به سمت مطالعه در بلند مدت بسیار مفید و اثر بخش است.

فرماندار يزد با بيان اينكه برگزاري هفتمين نمايشگاه سراسر كتاب يزد یکی از رویدادهای بزرگ فرهنگی استان طی سالجاری بوده است افزود: اين رویداد مهم فرهنگی فضای مناسبی را فراهم آورد تا مردم فرصتی جدید را برای آشتی با کتاب وکتابخوانی بدست آورند.

وي اظهار داشت: امسال اين نمايشگاه از نظر تعداد شرکت کننده قابل توجه بوده و کتابهایی که در نمایشگاه عرضه شده اند به لحاظ محتوا در سطح بالاتری قرار دارند.

شاكري شمسي افزود: نمایشگاه کتاب جایگاهی برای عرضه آسانتر، باصرفه تر و با دسترسی راحت تر عرضه کتاب به منظوراستفاده دوستداران کتاب است.

فرماندار یزد در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و کلیه افرادی که در برپایی این رویداد فرهنگی مساعدت و کمک کرده اند، خواستار دایر شدن نمایشگاه دائمی کتاب در نقاط مرکزی شهر یزد شد.

شايان ذكر است هفتمین نمایشگاه بزرگ کتاب یزد با حضور بيش از 454 ناشر کشوری و استاني برگزار شده است و 45 هزار عنوان كتاب نيز ارائه شده است.

این نمایشگاه تا 14 اسفندماه در محل دائمی نمایشگاه های استان یزد دایر است و علاقمندان می توانند همه روزه از ساعت 9 تا 12:30 و 16 تا 21:30 از این نمایشگاه بازدید کنند.



این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا