کار جمع‌آوری آرای مردم از طریق ۷۷ شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان طبس و با همکاری ۱۲۰۰ نفر به‌عنوان دست‌اندکار امر انتخابات در این شهرستان انجام خواهد شد.

طبس- حقانی- سرپرستی یزدفردا / معاون استاندار و فرماندار ویژه طبس بین نمازهای جمعه و عصر در طبس، برای نمازگزاران سخنرانی کرد و اظهار داشت:: صلاحیت ۵۵۷ نفر به‌عنوان کاندیدای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان طبس احراز شده است که این افراد فعالیت تبلیغی خود را آغاز کرده‌اند.

"احمد طالبیان مقدم" ادامه داد: از این تعداد، ۴۲ نفر مربوط به شهر طبس، ۲۰ نفر مربوط به شهر عشق آباد، ۱۲ نفر مربوط به شهر دیهوک و بقیه مربوط به روستاهای سه بخش شهرستان طبس هستند.

وی با اشاره به اینکه مقدمات لازم برای حضور حداکثری و حماسی طبسی‌ها در پای صندوق‌های رأی فراهم شده است، خاطرنشان کرد: هیأت‌های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات در شهرستان طبس تشکیل شده است و کار جمع‌آوری آرای مردم از طریق ۷۷ شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان طبس و با همکاری ۱۲۰۰ نفر به‌عنوان دست‌اندکار امر انتخابات در این شهرستان انجام خواهد شد.

طالبیان مقدم افزود: روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی از حدود ۴ ماه قبل در وزارت کشور، استانداری‌ها و فرمانداری‌ها با شعار «قانون‌مداری، عدالت‌محوری، امانت‌داری و حضور حداکثری مردم» آغاز و تاکنون کار به نحو بسیار مطلوبی دنبال شده است.

وی علاوه بر بیان مطالبی درباره انتخابات، اظهار داشت: از بدو الحاق شهرستان طبس به استان خراسان جنوبی، استاندار و مسئولان این استان خدمات بسیار خوبی را به شهرستان طبس ارائه کرده‌اند.

این مقام مسئول ادامه داد: در این مدت حدود ۳۹۰ میلیارد ریال اعتبار مربوط به بخش‌های آب، راه، توسعه کشاورزی و… به شهرستان طبس اختصاص یافته است.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس اضافه کرد: در ادامه نیز امید است تا باتوجه به اعتباراتی که قرار است در سال جاری اختصاص یابد و همچنین با کار و تلاش مضاعف، بتوانیم به تکلیف خود در خدمت‌گزاری به مردم این منطقه عمل کرده و به مطالبات به‌حق و قانونی مردم پاسخ دهیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا