رییس شورای اسلامی‌استان یزد با بازدید از دبیرخانه یزد، حسینیه ایران، برای حمایت از برنامه‌های این دبیرخانه به ویژه در حوزه نشاط و سلامت اجتماعی، اعلام آمادگی کرد

به گزارش روابط عمومی‌دبیرخانه بین المللی یزد، حسینیه ایران، "احمد زارع پور"  در این بازدید، ضمن آشنایی با فعالیت‌های دبیرخانه یزد، حسینیه ایران از ابتدای تاسیس تا کنون، این برنامه‌ها را قابل تقدیر دانست.

مسئول دبیرخانه یزد، حسینیه ایران هم در این جلسه گزارشی از نحوه شکل گیری این دبیرخانه و شروع طرح بزرگ "یزد، حسینیه ایران" طی 2 سال اخیر ارائه کرد.

" سیدحسن حسینی" از توجه این دبیرخانه به نشاط و سلامت اجتماعی در قالب برنامه‌ها و جشن‌های ملی و مذهبی خبرداد و افزود: در این زمینه همچنین نشست‌هایی با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برگزار شده است.

وی ادامه داد: همچنین برای ارتقاء نشاط شهروندی، تاکنون ده‌ها برنامه شاد و متنوع، تدوین شده است که آماده اجرا از سوی دستگاه‌های فرهنگی است.

وی با اشاره به گستره استانی طرح "یزد، حسینیه ایران"، خواستار توجه مضاعف شورای اسلامی‌استان به این طرح شد.

مسئول دبیرخانه "یزد،حسینیه ایران"، تاکید کرد: توجه مسئولان به طرح "یزد، حسینیه ایران"، قطعا برکات مادی و معنوی بزرگی را برای استان به دنبال خواهد داشت.

وی از جمله ظرفیت‌های این طرح را جذب گردشگران داخلی و خارجی، با توجه به پتانسیل‌های عظیم فرهنگی استان برشمرد و افزود: توجه به ظرفیت‌های متعدد طرح "یزد، حسینیه ایران" رونق فرهنگی و اقتصادی را برای استان به دنبال خواهد داشت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا