یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فنای کشور:رییس پلیس فتا غرب استان تهران از دستگیری فردی در شهرستان رباط کریم به جرم کلاهبرداری تلفنی خبر داد.

 

به گزارش یزدفردا،سرهنگ"اصغر باقریان"با اعلام این خبر گفت:در پی وصول پرونده ای از کلانتری 18 پرند با موضوع برداشت غیر مجاز اینترنتی از حساب بانکی موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا شهرستان رباط کریم قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود:ماموران پلیس فتا در گام اول رسیدگی به پرونده در یافتند فردی ناشناس طی تماس تلفنی با شاکی عنوان داشته اند که وی برنده مبلغ جایزه شده است و با ترفند هایی وی را پای دستگاه عابر بانک کشانده و با راهنمایی های اشتباه وی را فریب داده و کل موجودی حساب وی را که وجهی معادل 25 میلیون ریال بوده است را به حساب دیگری انتقال داده است.

"باقریان" افزود:ماموران پلیس فتا با بررسی های تخصصی، بیش از 30 فرد، مضنون را مورد بازجویی قرار دادند و در این میان به فردی ناشناس، که به همین طریق از شهروندان دیگری که بیشتر ساکن شهرستان اهواز و خوزستان بودند مبلغ 135تومان را به سرقت برده است.

وی گفت: پس از تلاش های فراوان و اقدامات فنی پلیس فتا در نهایت فردی به هویت "غ-ز" 51 ساله دارای 7 فقره سابقه کیفری به عنوان مضنون اصلی توجه ماموران پلیس فتا را به خود جلب کرد که با انجام تعقیب و مراقبت های نامحسوس، ساعت ورود و خروج وی مشخص شده و در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی در منزل خود واقع در شهریار در حالی که قصد فرار داشت دستگیر شد.

رئیس پلیس فتاغرب استان تهران گفت:در بازجویی های اولیه متهم منکر هرگونه فعالیت مجرمانه شد ولی زمانی که با مستندات و اسناد و مدارک به دست آمده مواجه شد به جرم خود اعتراف کرد.متهم پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا