یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فنای کشور:خانمی كه حساب بانكی شوهرش را به خاطر انتقام جویی و رفتار مشكوك همسرش در شبكه های اجتماعی خالی كرده بود، توسط كارآگاهان پلیس فتا استان مركزی شناسایی شد.

 

به گزارش یزدفردا،سرگرد "مصطفی نوروزی"رییس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مرکزی در تشریح این خبر  بع خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: مدتی قبل پرونده ای به پلیس فتا استان ارجاع شد كه شاكی كه شهروندی ساوجی بود اعلام داشت مبلغ 36 میلیون و 630 هزار ریال از حساب بانكی اش به صورت غیرمجاز برداشت شده است.

شاكی به كارشناسان پلیس فتا گفت: مدتی قبل متوجه شدم مبلغی از حساب بانكی ام بدون اطلاع برداشت شده است و كه با پیگیری كه از بانك داشتم متوجه شدم این روند ادامه دارد و طی چندین مرحله از حساب بانكی ام برداشت شده است.

نوروزی ادامه داد:با توجه به اظهارات شاكی، پرونده برای بررسی تخصصی در دستور كار كارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت و در اقداماتی تخصصی كارشناسان پلیس سرانجام موفق شدند عامل برداشت های غیرمجاز از این فرد را شناسایی كنند.

وی اضافه كرد: بررسی ها نشان داد كه خانم این فرد بدون اطلاع همسرش اقدام به برداشت های غیرمجاز از حساب بانكی وی می كند كه او دستگیر و برای تكمیل تحقیقات به یگان انتظامی انتقال داده شد.

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان مركزی با اشاره به اعتراف متهم گفت:در بازجویی های مقدماتی متهم به اقدام خود اعتراف كرد و اظهار داشت که همسرش مدتی است در یکی از شبکه های اجتماعی موبایلی ارتباطات مشکوکی داشته و او نیز به قصد انتقام جویی از او اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب شاکی كرده است .

سرگرد نوروزی در این خصوص به شهروندان هشدار داد: شهروندان گرامی دقت داشته باشند در صورتیکه با موارد مشکوکی در بستر فضای مواجه می شوند قبل از انجام هرگونه اقدامی نخست با پلیس مشورت كنند.

وی استفاده نادرست و بدون آگاهی از امکانات و تجهیزات را عاملی در هم پاشیده شدن بنیان خانواده عنوان داشت و خاطر نشان كرد: رمز حساب بانکی جزء اطلاعات خصوصی می باشد و هرگونه استفاده بدون اجازه توسط افراد غیر ، برداشت غیرمجاز قلمداد می شود و با افراد خاطی برابر قانون رفتار خواهد شد.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا