یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس فتای کشور:رییس پلیس فتا انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری دختر جوانی که اقدام به برداشت مبلغ 12 میلیون تومان از حساب پدر خود کرده بود خبر داد.

 

به گزارش یزدفردا"،سرهنگ کارآگاه سید محمد حسینی پور در رابطه با این خبر گفت:در پی شكایت شهروند زاهدانی مبنی بر برداشت مبلغ قابل توجهی از حساب بانکی اش پرونده تشکیل و در دستور کار قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا استان سیستان و بلوچستان افزود:پس از اخذ اظهارات شاكی كارشناسان این پلیس اقدامات تخصصی خود را به منظور شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان این سرقت آغاز كردند که با پی گیری سرنخ های به دست آمده، دختر شاکی به عنوان متهم شناسایی و از آنجا که به شهرستان چابهار گریخته بود با تلاش کارشناسان اداره مبارزه آن شهرستان شناسایی و به این پلیس احضار گردید.

وی تصریح کرد:متهم پس از رویارویی با شواهد و مستندات صراحتا به جرم خود اعتراف كرد و در بیان ماجرا گفت:مدتی پیش به دلیل اختلاف با پدرم از خانه گریختم و کارت بانکی پدرم را نیز با خود بردم . از آنجا که به اطلاعات آن دسترسی داشتم طی چند مرحله از کارت بانکی به حساب خودم مبلغی را انتقال دادم.

سرهنگ حسینی پور در پایان از شهروندان خواست از اطلاعات بانکی خود با حساسیت بیشتری حفاظت کنند و با فعال سازی گزارش پیامکی بلافاصله بعد از هر تراکنش از انجام آن اطلاع پیدا کرده و جلو سوء استفاده های احتمالی بعدی گرفته شود.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا