همزمان با هفته منابع طبيعي و در راستای ترویج فرهنگ گسترش فضای سبز ،مراسم نهال كاري ،با حضورجمعي از مسئولين شهر ،در بلوار سعادت شهرك رزمندگان يزد برگزارشد.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر يزد_در این مراسم که با حضور حجت الاسلام زارع_رئيس شوراي اسلامي شهر يزد وتني چند از اعضاي شورا_شاكري شمسي_فرماندار ، عظيمي زاده شهردار و جمعی از مسئولان و فعالان عرصه منابع طبیعی برگزار شد:  رییس شوراي اسلامي شهر يزد  با گرامیداشت هفته منابع طبیعی گفت: منابع طبیعی در هر جامعه ای سرمایه اصلی و ملی یک جامعه و بنیان و بستر توسعه پایدار و حتی استقلال اقتصادی، اجتماعی و سیاسی يك شهر محسوب می شود.

حجت الاسلام زارع بر لزوم صیانت و حفظ منابع طبیعی به عنوان ودیعه الهی برای نسلهای آینده تاکید کرد و بیان داشت: موضوع فضاي سبز  و چگونگی حراست و بهره برداری از آن به نحو مطلوب یکی از دغدغه های شوراي اسلامي شهر هست به نحوی که ضمن بهره برداری مطلوب، این امانت الهی برای نسل های بعدی نیز حفظ شود.

وي نقش و اهمیت مشارکت پذیری و مشارکت جویی مردم در حفظ و صیانت منابع طبیعی را بسيار مهم ارزيابي كرد و از مردم خواست در جهت ايجاد فضاي سبزي زبيا در شهر با ارگانهاي مربوطه همكاري داشته باشند.

همچنين در ابتداي اين مراسم عظيمي زاده _شهردار يزد ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته از سوی اين نهاد افزود : فرهنگ منابع طبیعی باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود و اقداماتی که از سوي شهرداري در طول هفته منابع طبیعی  به عنوان حرکتی نمادین در شهر صورت می گیرد در راستای نهادینه کردن این فرهنگ عمومی است.

در اين مراسم هريك از مسئولين در كنار دانش آموزان ومردم  نهالي را با دستان خود به طبيعت هديه كردند.


این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید

value="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" />
مخاطبان آن لاین یزدفردا -فرداییان همیشه همراه یزدفردا در سراسر جهان

> مطلب این صفحه را به زبان دلخواه خود ترجمه کنید

 
ا
  •  پایگاه خبری" یزدفردا" نظراتی را که حاوی توهین باشد منتشر نمی‌کند.
  • لطفآ از نوشتن نظرات خود با حروف لاتین خودداری نمائید.
  • نظرات ارسالی شما پس از مطالعه دقیق، به قسمتهای مختلف تحریریه ارجاع داده خواهد شد.
  •  ایمیل  "info@yazdfarda.com" پل ارتباطی مخاطبان با یزدفرد و آماده دریافت نظرات،گزارشها ومسندات خبری شماست.

 

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا