شروع طرح نظارتی پایش کالا وخدمات ویژه نوروز  94 از روز 15 اسفندماه سال جاری تا 15فروردین ‌ماه سال آینده ادامه دارد.

با توجه به  قدرت خرید و تقاضای عمومی مردم شهرستان برای بسیاری از کالاها و خدمات در روزهای پایانی سال، ضرورت کنترل و نظارت بر وضعیت بازار این اقلام و خدمات در مراحل تأمین، توزیع ارائه خدمات و کنترل قیمت مهمترین اهداف اجرای این طرح  میباشد.

 کنترل وضعیت بازار، ایجاد فضای مناسب برای تأمین مایحتاج عمومی، جلوگیری از تخلفات احتمالی و رسیدگی سریع و دقیق به شکایات و گزارش های مردمی و پرونده های متشکله نوروزی توسط بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و واحد بازرسی ونظارت اصناف شهرستان  از دیگر اهداف اجرای این طرح میباشد.


وی نظارت بر کلیه کالاهای در دستور کار طرح را تاکید کرد و افزود: گوشت قرمز، گوشت مرغ، لبنیات، برنج، حبوبات ، روغن نباتی، قند و شکر، چای، انواع میوه، نان، شیرینی و انواع مواد شوینده  از جمله کالاهای در اولویت طرح بازرسی و نظارت ویژه نوروزی اداره صنعت، معدن و تجارت اشکذر میباشد.


  نظارت بر نانوایان و شیرینی فروشی ها به طور ویژه انجام می شود و واحد بازرسی ونظارت وستاد خبری این اداره در طول این یک ماه طرح نظارتی  از ساعت 8 صبح لغایت 8 شب آماده دریافت گزارشات وشکایات مردمی در این خصوص میباشد.

 خدمات اتوبوس های ویژه درون و برون شهری، پارکینگ‌ها و توقف‌گاه‌ها، اماکن سیاحتی، اماکن تاریخی، رستورانها و واحدهای صنفی مستقر در جاده از دیگرکالا ها و خدمات اولویت‌دار طرح بازرسی و نظارت ویژه نوروزی این اداره است.

در بازرسی طرح پایش و نظارت بر بازار اماکن نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی استان، شبکه بهداشت، فرمانداری، اتاق اصناف با اداره صنعت و معدن تجارت همکاری خواهند داشت.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا