تیم پیشگامان شفق اردکان با پیروزی مقابل تیم مناطق نفت خیز جنوب در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور یک گام دیگر تا صعود به فینال و لیگ برتر فاصله دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان یزد، مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان جام زنده یاد حسین معدنی امروز 15 اسفندماه با دو مسابقه در شهرهای آمل و اردکان پیگیری شد.

در اردکان تیم پیشگامان شفق در سالن آیت الله خاتمی میزبان مناطق نفت خیز جنوب بود که موفق به شکست سه بر یک میهمان خود شد تا 50 درصد مسیر صعود به دیدار نهایی را طی کرده باشد.

تیم مناطق نفت خیز در ست نخست این مسابقه 31 بر 29 به پیروزی رسید اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 20، 25 بر 23 و 25 بر 20 مغلوب میزبان خود شد و دست خالی به اهواز بازخواهد گشت.

این مسابقه که ۲ ساعت و ۱۵ دقیقه طول کشید دو هزار 500 تماشاگر داشت و در ست نخست نیز بازیکن شماره 14 مناطق نفت خیز از داور اول کارت زرد دریافت کرد.

دیدار برگشت این دیدار روز چهارشنبه 20 اسفندماه در شهر اهواز برگزار می شود و در صورتی که تیم پیشگامان به پیروزی برسد ضمن راهیابی به فینال این رقابت ها جواز حضور در لیگ برتر را نیز کسب خواهد کرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا