حجت الاسلام زارع رئیس و سيد محمد رضا مدرسی عضو شورای اسلامی شهر یزد به همراه جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شوراي اسلامي و جمعی از مسئولین با حضور در مسجد ولیعصر نصرآباد ، مشکلات این محله را از نزدیک بررسی کردند.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر يزد - نبود پارک درون محله‌ای ، مشکلات فضای سبز و کم عرض بودن معابر و کمبود روشنایی ، از جمله مشکلات اهالی این محله بود که در حضور مسئولین مطرح شد.

جوکار نماینده مردم یزد واشکذر در مجلس شوراي اسلامي در جمع اهالي نصرآباد ، با اشاره به قديمي بودن این محله ، گفت: ضمن نگاه تاریخی به این محله نسبت به رفع مشکلات از جمله کم عرض بودن معابر و ایجاد پارک درون محله ای که نیاز اساسی مردم این محله هم می باشد، بايستي اقدامات لازم انجام شود.

وی رفع مشکلات روشنایی در معابر این محل را لازم ‌و ضروری‌ دانست و افزود: مشکلات روشنایی در این محله با حضور نماینده شرکت توزیع برق استان بررسی و در نهایت با پیگیری ها، اقدامات لازم جهت رفع این مشکل از جانب مسئولین مرتبط انجام خواهد شد.

همچنین در این مراسم سيدمحمدرضامدرسی عضو شورای اسلامی شهر یزد ضمن تشکر از مدير منطقه يك شهرداري در جهت آسفالت مناسب معابر این محله، از مهندس کشفی خواست: با توجه به زمین‌های بلااستفاده زیاد موجود در محله، ضمن خریداری زمين مناسب، نسبت به ایجاد فضای سبز در اين محله، اقدامات لازم انجام شود.

وی یادآور شد: با توجه به فصل تصویب بودجه سال94 شهرداری، اين شورا توجه به رفع مشكلات عمق محلات بخصوص محلات قدیم در دستور کار خود قرار داده است.

سید محمد رضا مدرسی در پايان خاطر نشان کرد: این محله دارای بار ارزشی تاریخی زیادی است که هم باید به این مسئله توجه ویژه شود و هم با توجه به تردد زیاد وسایل نقلیه، نسبت به عریض کردن معابر چاره ای اساسی اندیشیده شود.

گفتني است محله نصرآباد از قدیمی‌ترین محلات شهر یزد می باشد که در بلوار نواب صفوی در  همجواری محله چاه ملکی یزد قرار دارد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا