یزدفردا "سرویس اجتماعی "حوادث "خبرهای پلیس فتای کشور:فرد كه از طریق تبلیغ فروش لپ تاپ در اینترنت اقدام به كلاهبرداری از مشتریان خود می كرد توسط كارآگاهان پلیس فتا استان اصفهان شناسایی و دستگیر شد.

 

به گزارش یزدفرا،سرهنگ " سید مصطفی مرتضوی " رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان اصفهان بیان داشت :در پی شكایت یكی از شهروندان مبنی بر كلاهبرداری یكی از سایت های فروش كالا از وی موضوع به صورت ویژه در دستور كار كارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد كه فردی با راه اندازی سایتی در اینترنت اقدام به تبلیغ برای فروش لب تاپ كرده و پس از اینكه متقاضیان اقدام به پرداخت وجوه خود به صورت اینترنتی می كردند كالا به دست آنها نمی رسید.

این مقام انتظامی با بیان اینكه در جریان رسیدگی به پرونده تعداد دیگری از مشتریان سایت مذكور نیز به پلیس فتا شكایت كردند افزود: سرانجام با هماهنگی مقام قضایی اقدامات عملیاتی و جستجو در فضای مجازی انجام و متهم اصلی پرونده شناسایی و بلافاصله حساب های بانكی و سایت وی مسدود و از ادامه فعالیت او جلوگیری بعمل آمد.

سرهنگ مرتضوی با بیان اینكه متهم در عملیاتی ویژه دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد گفت: توصیه ما به كاربران اینترنتی این است كه در خرید های اینترنتی از سایت های معتبر خرید نمایید و كالایی را خرید نمایید كه پس از دریافت آن پول آن را پرداخت نمایند و همچنین به سایت هایی كه با تبلیغات فریبنده با مضامین قیمت های ارزان و جذاب سعی در فریب كاربران دارند و به ایمیل آنان ارسال می شود توجه ننمایند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا